Inimesed teevad enda otsuse alla ühe sekundiga. Kas nad vaatavad sinu e-poes midagi edasi või nad panevad selle kinni. Ja see käib tõesti nii kiiresti, see on automaatne. See on alateadlik. Kuii sa disainis ja kasutajamugavuses paned mööda kohe juba lehe ülaosas, siis vahet ei ole kui ilus sul see leht allpool on, inimesed ei jõua sinna. Nad panevad lehe kinni ja lahkuvad.
Seega hea disainiga annad sa inimestele mõista enda väärtusest, et sa hoolid oma ärist, sa hoolid hea kogemuse pakkumisest ning see tähendab, et klient saab ka eeldada, et ta saabki siit hea kogemuse ning siin firmas käivad asjad hästi.
Investeerides ühe euro disaini ja kasutajakogemuse toob see sada eurot tagasi. See on sajakordne investeeringu tasuvus. Kõigil on meil mobiilid taskus ja mitmed e-poed müüvad üle 90% puhtalt mobiilist. See ei ole ainult vaatamised, vaid puhaskäive. Seega mobiil on väga oluline ning kui sa planeerid e-poodi, siis tuleb isegi mõelda mobiil eelkõige.
On olemas ka disainis parimad praktikad, näiteks värvipsühholoogia, mida kasutada sooduspakkumiste juures, mis võiks olla lisa ostukorvi nupu värvid mida vältida, millist kontrastsust hoida. See info kõik on internetis olemas. Ei tasu jalgratast leiutama hakata, e-kaubandus ei ole midagi uut, vaid vastupidi, see on meie elu lahutamatu osa. Jälgi parimaid praktikaid ning ehita enda hullud ideed sinna peale. Parem kui nullist teha ise.
Soovitav on mõelda, et kus sina eelistaksid kasvõi trennis käia. Kas kuskil ehitus soojakas, mis asub silla all või kuskil imeliku nurga taga või sa tahaksid ilusat avarat treeningsaali, kus võetakse sind toredasti vastu ja kõik on olemas. Inimestel on shoppamisega sama moodi, et nad kindla peale eelistavad mugavamat ja ilusamat kohta mingi mitte nii ilusa koha vastu.
Xfiner'i asutaja Lauri Post annab soovitusi kuidas e-poe loomisega alustada ja olla oma tegevustes efektiivne ning vältida seejuures üldlevinud vigu. Vastuse saavad ja käsitlemist leiavad muuhulgas ka järgmised teemad:
Kui sa otsustad teha ise mis sa siis peaksid tegema? Kõigepealt üks asi, mida sa peaksid kohe arvestama, on see, et isetegemine on täiesti okei. See on tegelikult väga põnev ning ise tehes teed sa ka palju rohkem eeltööd, kui sa võib-olla tellides teeksid ning see sunnib sind omakorda läbi mõtlema, mida sul täpselt on vaja teha, millised punktid sa pead läbima ning samuti, kes on sinu sihtgrupp, kellele sa üldse müüd? Millised nad on, mis on nende hirmud ja ootused, mis neile meeldib, mis ei meeldi?
Vaata kursuse videotE-poodide platvorme on tänapäeval väga palju. Üks populaarsemaid e-poe platvorme on WooCommerce, mis töötab Wordpressi platvormi peal. Wordpress on tugevalt üle neljakümne protsendi kogu maailma veebist ja see teeb selle väga populaarseks. Seal on olemas väga palju mooduleid, lisavidinaid, mis võimaldavad sul enda e-poe veel paremaks teha, veel ilusamaks, veel funktsionaalsemaks ja veel kasutajasõbralikumaks teha. Päeva lõpuks on kõige tähtsam ikkagi ostukogemus ja see, mida klient tunneb. See peab olema mugav.
Vaata kursuse videotKui sa otsustad ise teha, siis sa peaksid arvestama, et on olemas tasuta lahendusi, mis ei pruugi olla kõige paremad, aga millega sa saad nii-öelda käe soojaks ja saad natukene testida ning on olemas ka natukene rohkem premium-lahendusi. Need premium-lahendused maksavad alates viiekümnest kuni kahesaja euroni aastas. Maksta tuleb lihtsalt litsentsitasu ning kõik on korras.
Vaata kursuse videotIse tegemine ei ole üldse raske, seda ei pea kartma ning valmislahendusi on tänapäeval väga palju. Maailm on viimase kümne aastaga meeletult muutunud ning inimestele on antud tohutu jõud minna lihtsalt üle maailma müüma loetud päevadega, see on uskumatu. Võib küll teha ise proovi ja vajadusel palgata kuskilt abi.
Vaata kursuse videotInimesed teevad enda otsuse alla ühe sekundiga. Kas nad vaatavad sinu e-poes midagi edasi või nad panevad selle kinni. Ja see käib tõesti nii kiiresti, see on automaatne. See on alateadlik. Kuii sa disainis ja kasutajamugavuses paned mööda kohe juba lehe ülaosas, siis vahet ei ole kui ilus sul see leht allpool on, inimesed ei jõua sinna. Nad panevad lehe kinni ja lahkuvad.
Vaata kursuse videot“Proffe” on palju ja kerge on põletada saada. Mõned näpunäited, mis sul aitavad paremini hakkama saada. Kindlasti küsi alati, et mis on nagu pakkumise sisu. Ära vaata numbreid, ära jää numbritesse kinni. On tore, kui see on soodne number, aga võib olla ka tore, kui ei ole nii soodne number aga lihtsalt vaata, mis on selle pakkumise sisu, tutvu selle pakkuja taustaga. Küsi ka, et kas on parimad praktikad kaetud, et mida nad disainis jälgivad?
Vaata kursuse videotKui sa otsustasid tellida poe või tegid selle ise WooCommerce`i peale, siis loomulikult tuleb selle poe eest edaspidigi ka hoolt kanda. Sa pead kord kvartalis kasvõi seda tarkvara natukene uuendama ja lihtsalt veenduma, et seal ei tekiks mingeid turvaauke, mida siis pahalased saaksid ära kasutada.
Vaata kursuse videotKoos seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. Tänu sellele oleme usaldusväärsed ja liikmelisus ütleb seda ka meie klientidele ning koostööpartneritele.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.
Meie teame mis e-kaubanduses toimub ja kuidas neid teadmisi äri kasvatamiseks kasutada. Liikmena saad nendele teadmistele ligipääsu läbi uuringute, turuülevaadete ja koolituste. Koos areneda ja kasvada on alati lihtsam!
Liidame sadu Eesti e-kauplejaid ning ettevõtteid, kelle jaoks on Eesti e-kaubanduse hea käekäik oluline.
E-kaubandus areneb kiiresti ja meie teame täpselt kuhu suunda valdkond liigub.