Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
“Panustan veelgi rohkem sektori kompetentside tõstmisesse ja bürokraatia vähendamisse, mis aitab luua konkurentsivõimelisemat ettevõtluskeskkonda,” ütles Koik. “Liidu eesmärk on tugevdada Eesti e-kaubanduse ettevõtete positsiooni nii siin kui ka rahvusvaheliselt. Liidu juhatusse kuuluvad eri valdkondade eksperdid, kellega ühiselt pingutame, et luua soodsaid tingimusi kliendikeskse arengu jätkumiseks ja globaalsete trendide rakendamiseks. Seisame selle eest, et liidu liikmetel oleks pidev mentorlus ja asjatundlik koolitusprogramm koos parimate praktikatega, mis võimaldab ettevõtete juhtidel oma äri tõhusaimal viisil arendada. Tarbijate jaoks tähendab see mugavamat ostukogemust, kindlustunnet kodumaiste e-poodide suhtes ja heade tavade ja toetava seadusandluse raamistikku.”
Kaire Koik on digikaupade jaeketi ja e-poe Klick Eesti juhatuse liige ja varem töötanud ka Hoiupangas, Coca-Colas ja Rimis.
Eesti E-kaubanduse Liidu juhatusse kuuluvad Kaire Koik (Klick), Mait Mäesalu (Solutional), Peep Kuld (On24), Kristjan Anderson (Selver), Jan Andresoo (Inbank), Gunnar Obolenski (Klick), Remo Kirss (DPD), Eva Laanemaa (Magnum), Piret Ilver (Sokisahtel), Sandra Roosna (Askly), Sven Purru (Furgner) ja Miko Tasa (Tradehouse).
Eesti e-kaubandus on viimastel aastatel olnud kiires arengus ning e-ostlemise osatähtsus moodustab jaekaubandusest ligi 25%. Eesti e-kaubandus saavutas mullu 5,2 miljardi euro suuruse käibe, mis on 18% rohkem kui 2023. aastal.
Eesti E-kaubanduse Liit on Eesti juhtiv katusorganisatsioon, kuhu kuulub ligi 540 ettevõtet. Liit väljastab ka turvalise ostukoha usaldusmärgist ja korraldab veebipoodide ühiskampaaniat E-smaspäev.
Lisainfo:
Tõnu Väät
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht
Tel: +372 50 87 642
E-post: tonu@e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.