Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Praeguses ebastabiilses maailmamajanduse olukorras, kus kliendid jälgivad väga pingsalt enda igapäevaseid väljaminekuid, on muutunud populaarseks osamaksete kaupa tasumine.
Sellest on saanud igapäeva elu lahutamatu osa ning olenevalt müügikanali profiilist ja tootevalikust moodustab finantseerimine mõne e-poe kogumaksete osakaalust juba 30-40%.
Mis kõige tähtsam - ajatamise makseviisid on aidanud kaupmeestel tõsta märgatavalt keskmist ostukorvi ja kogumüüki, pakkuda kliendile lisandväärtust ning suunata kliente efektiivsete otsusteni, kus ostukorvide “maha jätmine” on tänu erinevate makseplaanide pakkumisele vähenenud. Makselahendus peab olema lihtne, paindlik ja hästi lahendatud. (vt videost, kuidas toimub ESTO mugav ja kiire kliendiprotsess e-poes - https://vimeo.com/452207852)Aasta 2020 on olnud suurte muutuste aasta e-commerce vallas.
E-poodide müügi ja tellimuste arvu kasv on olnud pandeemia tõttu üüratu ning aina enam kliente vajavad erinevate makseplaanide näol erinevaid võimalusi tasumiseks. Numbrid näitavad, et koguni 83% küsitletud internetikasutajatest on viimase kuue kuu jooksul Internetis sisseoste teinud. Seega saab väita, et e-kanalite kasutajaskond ootab suuremat lisandväärtust…
Tavajärelmaksu (finantseerimine 6 kuni 60 kuud) ja pangalinkide (klient peab maksma kohe 100%) kõrval on Eesti suurima partnervõrgustikuga järelmaksupakkuja ESTO arendanud väga palju mitmeid hübriid-makseviise. Klient ei pea koheselt raha välja käima, vaid saab tasuda lühikese perioodi jooksul enda ostukorvi eest pärast tellimuse kättesaamist - osta nüüd, (saa tooted kätte) ja maksa hiljem!
Klientidele selline lahendus meeldib, sest nad saavad olla kindlad enda tellimuse täitmises ja alles seejärel otsustada millal ja kuidas nad tasuda soovivad.Eesti ühe suurima e-poe näitel on aidanud ESTO 3-osaline makseviis SLICE ehk ESTO 3 tõsta 2019. aastal keskmist ostukorvi 26%.
Eesti suurimate pangalinkide kõrval on tegemist populaarsuselt kolmanda makseviisiga antud e-poes. See fakt näitab, et kliendid otsivad pangalinkide asemel paindlikumaid makseviise. Kolmeosaline tasumine annab kliendile võimaluse ajatada enda tellimust kolmeks kuuks ning tagab talle kindluse sooritada suurema väärtusega ost. ESTO 3 makseviisi keskmine tellimus erineb, kuid jääb keskmiselt 150-250€ juurde.
Hea näide on tuua ka väiksemate ostukorvidega e-poodidest, kus keskmine ostukorv enne ESTO „Osta nüüd (saa tellimus kätte) ja maksa hiljem“ makseviisi lisandumist ulatus heal juhul 30€ juurde, aga tänu kliendile kindluse pakkumisele on keskmine ostukorv kahekordistunud. Klient kinnitab ostu, otsustab hilisema makseviisi kasuks ning kui tellimus on käes, siis tasub 30 päeva jooksul ostu eest endale sobival ajal ja viisil.
Tavajärelmaks, mis on olnud läbi aastate väga populaarne makseviis, töötab kõige paremini, kui see on usaldusväärse ja korraliku e-poe nime all bränditud. Näiteks Loverte, Kaup24, Vianor ja Decora järelmaksud. Miks?
Mida pakub ESTO kaupmehele võrreldes teiste pakkujatega? ESTO pakub 3 erinevat makseviisi erinevate jaekaubandussektorite, e-poodide, maksegraafikute ning -plaanide jaoks.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.