Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Internetis poodlemine on viimasel ajal kogunud populaarsust kiiremini kui desinfitseerimisvahendid. Virtuaalsed ostukorvid täidetakse imelise lihtsusega. Paraku mõeldakse samaväärse lihtsusega ostu sooritamise osas ka ümber.
Kliendile on täidetud ostukorvi virtuaalriiulite vahele parkimine mugav ja muretu. Hüljatud ostukorvide näol on ettevõtja seisukohast aga tegemist saamata jäänud tuluga.
Ostukorvide saatuse hooleks jätmine paistab olevat kasvav trend. Statista poolt avaldatud uurimuse kohaselt hüljati selle aasta märtsis 88% e-poe ostukorvidest. Võrdluseks, 2019. aastal küündis hüljatud ostukorvide osakaal ülemaailmselt 69,57 protsendini.See ei pea aga veebiettevõtete lõppu kuulutama. Parim päästerõngas peitub e-maili turunduses.
Kliendid otsustavad enne ostu vormistamist pidurit vajutada erinevatel põhjustel. Tihtipeale on üks teguritest lisanduv postikulu. Pidurdusjälgede taga võivad aga ka muud faktorid olla.
Probleemid ostuprotsessi või sooduskoodidega ning tehnilised tõrked jätavad ostukorvid sageli omapäi.Kui ostukorvi hülgamise taga on lisanduv postikulu, soetab enamik ostlejatest valitud toote teisest veebipoest.
Umbes neljandik naaseb oma esialgse ostukorvi juurde hiljem. Õige lähenemisega võid suure hulga potentsiaalsetest klientidest tagasi võita.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.