Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Järjekorras neljateistkümnenda E-smaspäeva registreerimine on avatud aadressil www.e-smaspaev.ee.
Tavapakkumised on liikmetele tasuta, kuvatakse registreerimise järjekorras ja pakkumist saab terve oktoobrikuu muuta - võib ka registreerimisel kirjutada pakkumise lahtrisse “täpsustame hiljem” ehk, et sa ei pea 8. nov E-smaspäeva pakkumist veel kohe teadma või ära otsustama.
Mis on uut? Liit investeerib kevadisest kampaaniast, mis oli varasemast tuntavalt suurem, seekord veel 25% rohkem ehk suisa 20 000 eurot ning saame seetõttu lubada reklaami outdoori, telesse, online, sotsiaalmeediasse, raadiosse ning võtame eesmärgiks kampaanialehele 70 000 unikaalset külastajat tuua. Mis on aga jätkuvalt oluline- 50% liiklusest on võimalik korraliku turundamise korral nii oma kanalites kui tasulistes, tuua ka otse enda E-smaspäeva pakkumisele, seega turunda kindlasti ka ise! Visuaalid saadetakse nagu ikka 2 nädalat enne kampaaniat.
Lisaks oleme uuendanud lehekülge, värskendanud layouti/kujundust, parendanud otsingut, näiteks saab otsida ka üksiku tähe järgi jm. Tekitanud juurde uusi võimalusi- kategooriate sponsorikohti on kuni 3 igas kategoorias. Iga pakkumist saab südame kujuga like`da ja jagada otse sotsiaalmeediasse! Lisaks tekitatakse peale sponsoreeritud pakkumisi uus “koht” kus kuvatakse roteeruvalt 5 kõige rohkem like ehk südameid saanud pakkumisi.
Lisainfo: tonu@e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.