Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Lätis ja Leedus e-äriga alustades peab arvestama, et edukad on kaupmehed, kes suudavad kauba tarnida kliendile paari päevaga, pakuvad maksevõimalusena kohalikke pangalinke ning suhtlevad klientidega kohalikus keeles.
Kõik see aitab rajada ülimalt oluliusalduse. Need on võtmesõnad, mis jäid kõlama Maksekeskuse korraldatud webinaril “E-poega Läti ja Leedu turgudele. Mida teada, kuidas teha?”, kus oma mõtteid jagasid MakeCommerce country managerid Eugenijus Toleikis (Leedu) ja Ivars Erdmanis (Läti), Omniva Lietuva CCO Justinas Pileckas ning Omniva Latvija müügijuht Maris Kulikovskis.
Webinari juhtis Maksekeskuse turunduse ja äriarendusega tegelev Kuldar Kullasepp.Muuhulgas tõid esinejad välja, et luues e-poe domeenile .lv või .lt ootavad tulevased kliendid ka kohalikus keeles teenindust samas kui rahvusvahelisel domeenil tegutsedes, näiteks .eu, piisab ka ingliskeelsest teenindusest.
Maksmisel on kindlasti oluline pakkuda kohalikke pangalinke, pelgalt kaardimakseid vastu võttes eirad suure enamuse ostuharjumusi. Tarveviisidest kasvab kiiresti pakiautomaatide kasutamine, kuid see ei ole veel nii levinud kui Eestis.
Läti ja Leedu e-ostlejad kasutavad endiselt palju kullerteenuseid ning arvestatav osa soovib ka ise kaubale poodi järgi minna.
Kuula webinari tasuta endale sobival ajal registreerides end Maksekeskuse kodulehe kaudu (viide https://maksekeskus.ee/kuidas-laiendada-e-ari-latti-ja-leetu/) .
Kõigile registreerunutele saadetakse unikaalne link ning alla saab laadida ka esitlusslaidid.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.