Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
E-kaubandus on hetkel üks kiiremini arenevaid ärisuundi ja tegevusalasid nii Eestis kui maailmas. Nagu mitmed teised olulised asjad on e-kaubanduse puhul erinevusi ka maksudes. Erisused on nii käibemaksu deklareerimisel kui ka müügi -ja ostutehingutes ning piiriülese tegutsemise korral.
Abistamaks e-kauplejaid orienteerumisel maksunduse keerukates küsimustes, olen ettevalmistanud seminari
“Millised on e-kaubanduse maksuriskid?”
Seminar toimub 12.veebruaril kell 13-17 ettevõtlus-ja innovatsioonikeskuse Mektory ärimudelite laboris.
Seminaril saavad osalejad ülevaate ja vastused järgmistele küsimustele ja kajastamist leiavad teemad:
Seminari viib läbi Tõnis Jakob, kes on OÜ Marisett juhataja ja juhtiv maksukonsultant ning vandeaudiitor. Ta on töötanud pikka aega erinevates rahvusvahelistes audiitorfirmades juhtiva maksukonsultandina ning audiitorina.
Seminari ajakava on järgmine:
13.00-14.30 I osa
14.30-14.50 Kohvipaus ja networking
14.50-16.20 II osa
16.20-16.40 Vaba vestlusring osalejate ja esinejaga.
Seminari osalustasu. Eesti e-kaubanduse Liidu liikmetele kuni 10.02 registreerudes kehtib soodushind 49 eurot. Alates 11.02 registreerumisel 89 eurot. Hind sisaldab seminari, kohvipausi ja materjale, km ei lisandu.
Mitteliikmetele kehtib kuni 10.02 registreerudes soodushind 89 eurot. Alates 11.02 registreerumisel on hind 109 eurot. Hind sisaldab seminari, kohvipausi ja materjale, km ei lisandu.
Ühest maksjaettevõttest mitme osaleja registreerumisel lisandub soodustus -10%.
Kohtade arv on piiratud, kiirusta registreerimisega!
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.