Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
E-kaubanduse kiire kasv viib üha enam tegusaid inimesi mõttele, et aeg on küps oma e-poe avamiseks.
Millised on e-kaupleja esimesed sammud ja kust saada infot ettevõtte registreerimise kohta?
Lühiseminaril räägime ettevõtlusega alustamisest, tarbija õigustest e-kaubanduses ja ettevõtlusega kaasnevatest maksukohustustest. Seminar sobib kõigile, kes soovivad alustada ettevõtlusega ja/või avada oma e-poe.
Toimumisaeg: 11. märtsil 2015
Kellaaeg: 13:00-17:00
Asukoht: Tallink Spa & Conference Hotel, Sadama 11a
Registreerimise tähtaeg: 10. märtsil 2015
Ajakava:
13.00-14.00 Ettevõtlusega alustamine
Nõuandeid jagab Sulev Alajõe Pärnumaa Ettevõtlus- ja Arenduskeskusest, lähemalt kuuled:
14.00-15.00 Tarbijaõiguste kaitse e-kaubanduses
Tarbijakaitseameti jurist Laura Tull räägib lähemalt, millised on tarbija õigused ja kohustused e-poest ostmisel.
Ettekandes kajastatakse teemasid:
15.00-15.20 Kohvipaus ja mõttevahetus
15.20-16.20 Millised maksukohustused kaasnevad e-kauplejale?
Ettekande teevad Kaspar Raudla, Marika Õispuu ja Lauri Aasmann Maksu- ja Tolliametist, käsitlemist leiavad järgmised teemad:
16.20-16.50 Klienditeeninduse A ja O e-poes
E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees Signe Kõiv räägib lähemalt, kuidas rõõmustada e-poe klienti ja pakkuda talle ootuseid ületavat klienditeenindust.
Klienditeeninduse erinevad aspektid:
16.50-17.00 Vestlusring, mõttevahetus ja küsimused-vastused
Seminari osalustasu:
Eesti E-kaubanduse Liidu liikmetele on seminari hind 25 eurot. Hind sisaldab seminari, kohvipausi ja materjale. Käibemaksu ei lisandu.
Mitteliikmetele on hind 39 eurot. Hind sisaldab seminari, kohvipausi ja materjale. Käibemaksu ei lisandu.
Registreeri seminarile siin.
Seminar toimub Tallink Spa & Conference Hotel'is, Sadama 11a, Tallinn. Vaata kaarti siit.
Kohtade arv on piiratud, kiirusta registreerimisega!
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.