Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Suurbritannias on tekkinud probleem ületellimise ja massilise tagastamise tõttu.
Uuringute kohaselt on juba 11% ostjatest nö saritagastajad, kes üldjuhul on ka impulsiivsemad ostjad. Tagastuste põhjus on tihti ostu tagantjärele kahetsemine. Iga saritagastaja tagastab aasta jooksul ca 1400 naela eest kaupa. Kokku teeb see juba ligi 6,6 miljardit naela aastas. Nende tagastused moodustavad juba pea poole kogu tagastuste mahust.
Kuna tihtipeale viivitatakse tagastamisega viimase hetkeni, tekitab see lisaks kahjule ka segadusi laoprogrammides.
Juba rohkem kui viiendik Suurbritannias tehtud toiduks mittekasutatavatest internetiostudest tagastatakse müüjale.
Statistika näitab, et suurema tõenäosusega tagastavad suure osa tellimusest just nooremad ostlejad.
Ca 42% uuringus osalejatest ütles, et on tellinud erinevaid suuruseid ja värve mõttega mittesobivad tooted tagastada. 16% aga tunnistas, et on tellinud tooteid, et neid kasutada näiteks ühel üritusel plaaniga need peale üritust tagastada. Sama palju oli neid, kes tellisid tooteid, et neid sotsiaalmeedias näidata ja seejärel tagasi saata.
Müüjad on otsinud lahendusi, et pahatahtlikelt tagastajatelt kulude hüvitamist nõuda, soovides tavatarbijat mitte heidutada. Tegemist on süveneva probleemiga, millele ideaalset lahendust veel leitud ei ole.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.