Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Eesti E-kaubanduse Liit aitas valida ja tunnustada Eesti parimaid õpilasfirmasid, žürii hinnangul jõuaksid paljud ideed paari aastaga miljoni-ettevõtteks.
Konkursi „Eesti parim õpilasfirma 2023“ auhind parima e-poe eest läks Eesti E-kaubanduse Liidu poolt Hugo Treffneri Gümnaasiumi Õpilasfirmale RUF, mis toodab taaskasutatud auto turvavöödest koerte kaelarihmasid ja trakse.
Eesti E-kaubanduse Liidu teise eripreemia „Potentsiaaliga äriidee“ noppis aga Tallinna Lilleküla Gümnaasiumi Õpilasfirma HILK ja nende korduvtäidetavad deodorandid.
„Näen, kuidas noortel on nii palju ägedaid ja suurejoonelisi ideid, mis väärivad esiletõstmist ja toetamist. Võitjad andsid tagasisidet, et investeerivad auhinnaraha õpilasfirma arendusse ja turundusse ehk, et nad mõtlevad lisaks ka väga strateegiliselt,“ kiitis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. Eesti E-kaubanduse Liit andis preemiana parimale õpilasfirma e-poele 1000 eurot ja parima potentsiaaliga äriideele 500 eurot.
Eesti parima Õpilasfirma tiitli viisid sel aastal koju aga Võru Gümnaasiumi 11. klassi õpilased Õpilasfirmast MilSpray. Noored gümnasistid on turule toonud militaarspreivärvi, millele on oma heakskiidu andnud ka Kaitseväe juhataja kindral Martin Herem.
Žüriiliikmete sõnul oli Õpilasfirmade tase tänavu erakordselt kõrge ja oli mitmeid meeskondi, kes suudaks päris firmana jõuda paari aastaga miljonieurose käibega ettevõtteks.
Parimaid Õpilasfirmasid valiti sel aastal juba 28. korda. Õpilasfirma on Junior Achievement Eesti ettevõtlusõppe programm, mille kaudu saavad noored reaalse ettevõtluskogemuse. Sel õppeaastal tegutses Eestis 412 Õpilasfirmat ja 87 minifirmat rohkem kui 120 gümnaasiumis, kutse- ja põhikoolis.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.