Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Eesti E-kaubanduse Liit on käesolevast aastast Hea Teeninduse Kuu koostööpartner ja kutsub e-poode üles osalema märtsis algavas kampaanias "Kiida teenindajat!" Head teenindust märkama kutsuv algatus toimub 12-ndat korda ning seda toetab ulatuslik üle-eestiline meediakampaania koostöös erinevate meediaväljaannete ja -firmadega.
E-poel on võimalik "Kiida teenindajat!" kampaanias osaleda ning kutsuda kliente teenindusele ja teenindajatele positiivset tagasisidet andma, registreerides end tellimiskeskuses ja paigutades veebilehele "Kiida teenindajat!" bänneri.
E-kaubanduse Liidu liikmetele kehtib eripakkumine, mille kohta saad rohkem teavet, kirjutades info@e-kaubanduseliit.ee.
Registreerimise tähtaeg on täna, 26. jaanuaril 2015.
Märtsi lõpuks moodustub veebi, telefoni ja SMS-kiitustest Hea Teeninduse Kuul enimkiidetud ettevõtete edetabel. E-poed, mida kliendid kõige enam on kiitnud, saavad kampaania lõpus tunnistuse ja kodulehele bänneri "Kliendid kiidavad 2015". Parima teenindusega e-poode tunnustame ka "E-kaubanduse Aastakonverentsil 2015".
Loe lähemalt kampaania kohta siit.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.