Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Omniva pakub alates septembrist kaupmeestele nii tava- kui e-poest ostetud kaupade tagastusteenust üle Baltikumi.
Terviklik tagastuskeskkond sobib igas suuruses ettevõtetele, millel ei ole kliendi jaoks kaupade tagasi saatmiseks oma lahendust.
„Kaupmehe jaoks on tegemist tervikliku ja paindliku teenusega, millega saab hallata kõiki tagastusega seotud tegevusi mugavalt ühes keskkonnas. Teenuse kasutusele võtmiseks on vaja ainult Omnivaga ühendust võtta ja teenus toimib koheselt. Kaupmees saab ise määrata tagastamisega seotud tingimused, näiteks ajaperioodi, ostusumma kliendi kontole tagasi kandmise kuupäeva, ning jälgida kõikide tagastuste staatuseid ja põhjuseid,“ ütles Omniva Eesti äri- ja müügiüksuse juht Kristo Kõivumägi.
Tagastussüsteem toimib lihtsalt: pärast seda, kui ettevõtja on vormistanud Omnivaga lepingu teenuse saamiseks ja seadistanud tagastuse tingimused, saavad tema kliendid vormistada kauba tagastuse läbi veebilehe https://tagastus.omniva.ee/. Seejärel paneb klient tagastatava kauba Omniva pakiautomaati, kust see liigub tagasi kaupmehele.
Teenus võimaldab ka teise kullerteenuse pakkuja kaudu ostetud kauba tagastamist samasse e-poodi, samuti kauba ümber vahetamist. Seejuures saab klient ise mugavalt jälgida oma kauba tagastuse seisu.
Tagastussüsteemiga saab kaupmees muuta klientide jaoks ostukogemuse lihtsaks ja mugavaks. „Kui ostja teab, et ta saab vajadusel kauba poodi tagasi saata, on ta julgem kaupu tellima,“ lisas Kõivumägi. „Ostude tagastamise võimalus aitab suurendada usaldust poe vastu ja kasvatada müüki.“
Vaata tagastusteenuse kohta lisaks veebilehelt https://tagastus.omniva.ee/, pöördu e-posti aadressile ariklient@omniva.ee või enda personaalse halduri poole.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.