Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Kas eestlased armastavad e-poode? Kas eelistatakse kodumaiseid või välismaiseid e-poode? Mis on e-poest ostmise eelised ja puudused tavapoega võrreldes? Mis on e-poest mitteostmise põhjused?
E-kaubanduse Liit viib läbi laiaulatusliku uuringu, mille eesmärk on välja selgitada Eesti tarbija eelistused internetist ostmisel ja mitteostmise põhjused. Uuring viiakse läbi kvantitatiivsel meetodil ankeetküsitluse kujul internetis ja valimi suuruseks 0n 1000 inimest vanuses 16-74 eluaastat.
Kogutavaid andmeid kasutatakse üldistatud kujul, küsimustikule vastamine on anonüümne ning vastajatele ei lubata auhindu ega stiimuleid küsitlusele vastamise eest.
Küsimustik on vastamiseks aktiivne ajavahemikul 11. veebruar - 15. märts, küsimustiku levitamisele aitavad kaasa liidu liikmed Osta.ee, Otto.ee ja BonPrix.ee. Uuringu tulemused avaldame Eesti E-kaubanduse Liidu kodulehel peale küsitlusperioodi lõppu.
Anna oma panus ja aita saada adekvaatne pilt Eesti e-kaubandusest tarbija vaatenurgast. Vastamisele kulub umbes 7 minutit ning eriti suure heateo teed, kui jagad uuringut ka klientidele, koostööpartneritele ja sõpradele.
Küsitlusele saad vastata siin, jagamiseks kasuta julgelt lühilinki: http://goo.gl/RCkzTP.
Täname ette!
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.