Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Kasutajate käitumist ja tarbimist on uuritud iga nurga alt juba pikka aega ning vaatamata e-kaubanduse (ja tehnoloogia) kiirele arengule on ajaga välja kujunenud tugevad käitumismustrid, sealhulgas ka e-poe külastajate ootused.
Selge on see, et inimesed kasutavad süsteeme mida nad mõistavad ja mis neile meeldib ning kõik keskpärane ja alla selle - saab kiirelt ja tugevalt brauseri tabi X vajutust tunda.
Kaupmeeste jaoks tähendab see aga nii rahast kui ka pikaajalisest kliendist ilma jäämist. Hea uudis on see, et selle vältimiseks on mitu tasuta moodust.
Näiteks Baymard Instituut, Google ja paljud teised ettevõtted on panustanud tublisti üle 100 000 tuhande töötunni e-poodide ja kasutajate käitumise analüüsiks - ehk mis siis paneb inimesed ostma. Kõik see info on väga peenelt ja pikalt kokku võetud ning isegi leht lehe haaval struktueeritud - küll aga eeldab see meeletut aega ja huvi, et see endale selgeks teha, ning seda ka õigesti tõlgendada.
Õnneks on ka lihtsam moodus.
Wunderfront on e-poodnike eest selle töö ära teinud ning on avaldanud tasuta ja leht lehe haaval checklistid kasutajakogemuse parendamiseks. Neid on lihtne jälgida ja iga checklisti juures on välja toodud ka visuaalsed näiteks ja erinevad tööriistad mis e-poed saavad kasutada.
Checklistid on tasuta ja kättesaadavad siit →
Checklistide jälgimine ja e-poe parendamine on väga kasulik:
Head kasutajakogemuse parendamist ja suurenenud äritulemuste nautimist!
Avasta tasuta checklistid ja muuda enda e-pood tulusamaks →
Lauri Post
Bitfineri asutaja, hinnatud UX/UI disainer
Wunderfront asutaja
E-kaubanduse Liidu ametlik partner
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.