Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Eesti finantstehnoloogia ettevõtted Inbank ja Montonio sõlmisid partnerluse, et pakkuda kaupmeestele ja lõpptarbijatele mugavaid makselahendusi. Esimese sammuna alustatakse koostööd Eestis, kuid plaanis on partnerlus viia ka teistesse riikidesse.
Kahe rahvusvahelise ambitsiooniga Eesti ettevõtte koostöö keskendub e-poodidele “osta kohe, maksa hiljem” ning järelmaksulahenduste pakkumisele, võimaldades kaupmeestel sujuvalt hallata erinevaid e-kaubanduse tehinguid ning lõpptarbijatele pakkuda e-poe kassas ehk checkout’is kõiki võimalusi oma maksete tegemiseks.
Inbanki kasvu ja äriarenduse juht ning juhatuse liige Piret Paulus märkis, et tagasiside Inbanki partneritelt ja kaupmeestelt on olnud, et huvi sarnase lahenduse vastu on väga suur. “Kuna e-ostlemine muutub inimeste seas üha populaarsemaks, suureneb ka vajadus üha mugavamate makselahenduste vastu. Enda statistikast näeme, et eelmisel aastal kasvas “osta kohe maksa hiljem” makselahenduste kasutamine lausa 74%,” lisas ta.
Montonio juht ja kaasasutaja Markus Lember sõnas, et eestlased e-ostlevad päevas 5-7 miljoni euro ulatuses, mis on pidevas kasvutrendis. "Maksa hiljem” makselahendust on muutnud tarbijate ostuharjumusi, pakkudes paindlikkust ja taskukohasust. 2024. aastal kogub see trend hoogu juurde, eriti nooremate ostjate seas, kes hindavad võimalust ostusumma ilma intressita mitmes osas tasuda. “Maksa hiljem” lahendused võimaldavad tarbijale suuremat ostujõudu ning e-poed saavad pakkuda mitmekesisemat maksemeetodite valikut,” selgitas Lember.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.