Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Eesti E-kaubanduse Liit otsib teist aastat järjest silmapaistvaimat tegu Eesti e-kaubanduses, mille eesmärk on tunnustada tublisid tegijaid ja valdkonna arendajaid. Konkursile nomineeris 19 tugevat kandidaati ning valikul saab sõna sekka öelda ka publik.
Kes võiks uhkusega kanda tiitlit "E-tegu 2015"? Tutvu kandidaatidega ja vali oma lemmik SIIN. Publik saab hääletada 17. aprillini.
"E-tegu" auhinna saaja vastab ühele või mitmele allolevatest tingimustele:
Žürii koguneb asja arutama 19. aprillil kell 14:00-15:30. Rahvahääletuse (50%) ja žürii otsuse (50%) tulemusel selgitatakse 5 finalisti, kelle hulgast valitakse parim 27. aprillil E-kaubanduse aastakonverentsi pidulikul galaõhtusöögil.
Žürii koosseis:
Keit Kasemets, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi siseturu asekantsler
Maarit Eerme, Kaubandus.ee toimetaja
Signe Kõiv, Eesti E-kaubanduse Liit juhatuse esimees
Erik Roose, Eesti Meedia AS müügidirektor
Külli Koort, Baltika AS e-kaubanduse juht (“E-tegu 2014” võitja)
Urmo Parm, Andmekaitse Inspektsiooni IT-nõunik
Kristel Huvila, Tarbijakaitseameti kaubandustalituse juhataja kt
Konkursile laekus vahvaid töid erinevatest e-kaubanduse valdkondadest - nomineeritud on toidukaupade e-poed, logistika lahendused, arendajate uued projektid ja käibekasvud ning uuenduskuuri läbi kasutajasõbralikkust tõstnud e-poed.
"E-tegu 2014" auhinna võitis Baltika AS.
Edu võistlustules!
Signe Kõiv
Eesti E-kaubanduse Liit
info@e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.