Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Interneti kasutajate osakaal on Euroopas jätkuvalt tõusutrendis. Tänaseks on see 16-74 aastaste hulgas kasvanud juba 93%ni.
E-ostlejate osakaal samas vanusegrupis on aga tõusnud 72%ni. Viis aastat tagasi oli see protsent vaid 62.
Kui nüüd minna riigipõhiseks, siis kõige suuremad interneti kasutajad on Norras ja Luksemburgis (99-100% 16-74 aastastest elanikest). Ja kõige suuremad e-ostlejad on Hollandis ja Norras (91-92%)
Eesti on interneti kasutajate osakaalu poolest Euroopas 14. kohal (94% 16-74a elanikest) ja e-ostlemises 16.ndal kohal (73%-ga)
Kui nüüd aga minna nimekirja alumisse otsa, siis kõige vähem interneti kasutajaid on Moldovas (61%) ja ka internetis ostlemine on seal oluliselt madalam (26%)
Minnes e-kaubanduse ülevaate juurde, siis B2C e-kaubanduses on meeletu tõusu teinud Ukraina. Tõus on olnud lausa 145%. Samas kui meie naabritel Lätis on olnud langus 2%.
Kõige populaarsemad tooted on rõivad, jalanõud ja aksessuaarid.
Täismahus Euroopa e-kaubanduse raport on liikmetele tutvumiseks üleval SIIN
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.