Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Sel korral osales E-smaspäeval 239 erinevat e-poodi, mis on absoluutne rekord. Keskmiselt oldi lehel 4,4 minutit, mida on pea minut rohkem, kui veedeti eelmisel aastal. E-smaspäeva kampaanialehte külastas 38 640 unikaalset inimest.
Eelmise aasta mais oli külastus pea 10 000 inimest rohkem. Külastuse langus on üllatav, kuna reklaamikampaania oli 40% suurem, osalejaid oli rohkem, keskmised pakkumised olid mõnevõrra suuremad.
Samas on eelmise aasta maikuuga ka võrdlus mõnevõrra ebavõrdne, kuna poed olid kinni, ilm külmem ning siis 200% e-ostlemise kasv, mis on sel aastal eelmisest aastast “kõigest” +50%. Sel aastal “ei vedanud” meil ilmaga. Kampaania hommikul oli liiklus väga hea, kuid lõunast kukkus koos +20 kraadise soojaga kõikide meediakanalite loetavus, vaadatavus ja kuulatavus…
Oleme saanud tagasisidet 21lt osalejalt, kellest 18 tegid suurema müügi ning mitmed tõelise rekordi. Tarbija otsib ja märkab selgelt head pakkumist ning ootab E-smaspäeva. Töötab ja toob 50-70% käibest E-smaspäeva pakkumine enda uudiskirjade listi, kui see hästi sõnastada ja ka sotsiaalmeedia kanalite reklaamid.
Reklaamikampaania oli liidu poolt ca 15 000 euro väärtuses. Reklaamid olid välimeedias JCDecaux ja Linnaekraanid, teles Kanal2, Kanal12, Kanal11, TV3, TV6. Raadiotest Sky Plus ja Retro FM, onlinest Postimees ja Delfi, sotsiaalmeedias est ja rus reklaamid Facebookis ja Instagramis. Kõige suurem liiklus tuli Googlest, mille taga on nii E-smaspäeva otsing kui eelkõige üldreklaamid, mis ei ole klikitavad.
Samas Maksekeskus, kes vahendab vähemalt 50% kogu Eesti e-kaubanduse maksetest, käive kasvas E-smaspäeva päeval +18% eelmise aasta maist ning +16% eelmise aasta novembri E-smaspäeva päevast, millest võime järeldada siiski vähemalt +15% käibekasvu maikuu E-smaspäevale.
Tahame novembrikuu E-smaspäeva kampaaniat uuendada. Nii turundamise kui lehe väljanägemise suunas. Meil on selleks 6 kuud aega, kuid jaga endagi mõtteid ning tagasisidet mida parendada või lisaks saaksime teha. Võta julgelt ühendust ja jaga oma mõtteid: tonu@e-kaubanduseliit.ee
Ja NB! märgi endale kalendrisse, et järgmine E-smaspäev toimub 8. novembril, registreerimise avame 1. oktoobril, ikka www.e-smaspaev.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.