Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Kantar Emori igakuisest e-kaubanduse seirest selgub, et elektroonika ja kosmeetika ostjate puhul on kõige enam neid, kes tegid ostu just e-poest.
Juulikuus tegi iga teine elektroonika (53%) ja kosmeetika (50%) ostja oma ostu e-poest. Elektroonika ostjate puhul oli suurem e-poest ostjate osakaal 35-49-aastaste (65%) ja 65-74-aastaste (61%) seas, kosmeetika puhul aga 25-34-aastaste seas (63%). Ka kodutehnika (46%), raamatute (45%) ja parfümeeria (40%) puhul teeb märkimisväärne osa ostjatest oma ostu just e-poest. Kõige vähem ostetakse e-poest toidukaupu (12% toidukaupade ostjatest) ja ravimeid (13% ravimiteostjatest).
Juulis ütles iga teine (52%) inimene, et on viimase kuu jooksul veebist kaupu ostnud. „See on küllaltki stabiilne osakaal. Vaadates viimast aastat, siis jõulukinkide ostmise ajal on e-poest ostjate osakaal olnud kõrgeim,“ rääkis uuringuspetsialist Raul Allas. „Spordikaupu ning sisustuskaupa ja mööblit eelistavad inimesed aina rohkem osta poest kohapealt, seal on aastaga olnud suurim langus e-kaubandusest ostjate osakaalus,“ lisas Allas.
Lisaks leiad e-kaubanduse üldist statistikat ja numbreid lisaks siit: https://www.e-kaubanduseliit.ee/liidust/statistika
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.