Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
E-kaubanduse Liit ja Delfi korraldavad 14.03.-20.03 suure „Parimad E-pakkumised“ kampaania, mille raames on 7 päeva Delfis konstantselt üleval erinevad bännerid, mis kampaanialehele tarbijaid suunavad.
Kampaania tingimused:
1. Kampaanias osalemine maksab 100+km domeeni kohta (mis läheb turunduskulude katteks), osaleda saavad vaid Liidu liikmed.
2. Igale osalejale saadetakse logo jm materjalid, et saaks ka ise tähelepanu tõmmata.
3. Pakkumistel piirangut ei ole- igaühe enda otsustada, mida pakub. Osaleda võivad kõik Liidu liikmed, kel on e-pood. Sihtgrupp on eraisik/tarbija.
4. Pakkumised roteeruvad.
5. Lühike kirjeldus jätkuvalt kuni 20 ühikut ning pikk 120 nagu ka E-smaspäeval. Logo mõõdus 350x200pxl ja formaat jpg.
6. Registreeruda saab kuni 08.03.
7. Registreerimine on avatud ja registreeruda saab siin: https://pakkumised.delfi.ee/?p=1
8. Kampaanialehe aadress, mida reklaamime on pakkumised.delfi.ee ja kampaania sõnumiks „Parimad E-pakkumised“ kuhu kutsume tarbijaid e-shoppama.
9. Tehnilistes küsimustes/pakkumise ja info muutmise vajaduse korral kampaania kestel võib pöörda Liitu või siis ka otse kelli.ellus@ekspressmeedia.ee
Delfi teeb 7 päeva jooksul kampaania, mille maksumus on vähemalt 10 000€ ning sisaldab:
Desktopis tornbänner 300x600pxl positsioon 3 Delfi avalehel eksklusiivselt tervel perioodil
Mobiilis sisubänner mõõdus 600x500pxl positsioon 3 Delfi avalehel eksklusiivselt tervel perioodil
Desktopis Scroller/ribabänner mõõdus 1200x50pxl 700 000 kuvamist perioodi jooksul
Mobiili siteheader mõõdus 600x250+600x100pxl 700 000 kuvamist perioodi jooksul
Pildigalerii vahereklaam nii desktopis kui mobiilis 300 000 kuvamist perioodi jooksul
+ 1000€ eelarvega reklaam Sotsiaalmeedias ja Googles, lisaks reklaamib ka Liit oma kanalites.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.