Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Meil on hea meel teatada, et oleme koostöös Bitfineriga loonud E-kaubanduse Liidu näidis e-poe. Liidu e-pood on loodud eelkõige selleks, et näidata eeskuju kasutajamugavuse ning seadusandluse osas reaalse e-poe näitel ja olla seeläbi abiks nii alustavale kui ka juba toimetavale e-poodnikule. Lisaks jagame peagi e-poe blogi lehel infot seadusemuudatustest, erinevaid soovitusi, artikleid ja palju muud kasulikku.
”Üle keskmise, tegelikult isegi suurepärane ostukogemus (sh e-poe disain) peaks olema e-poe maailmas standard - samamoodi nagu hea hügieen. Bitfineri asutatud Wunderfront e-poe kasvuplatvorm sai loodud eesmärgiga aidata väikestel ja keskmise suurusega e-poodidel enda kasumlikkust ja kliendikogemust kordadedes tõsta. Ning seda väga optimaalsete vahenditega ja kiirelt!” ütleb Bitfineri asutaja Lauri Post. ”Aastate pikkune koostöö Eesti E-kaubanduse Liiduga on andnud hindamatu sisendi ja arusaama, et tipptasemel e-poe tegemine ja ülalpidamine käib paljudele ettevõtjatele üle jõu ning sama keeruline on üldse aru saada, mis siis e-poe disainis, sisus või ostukogemuses üldse inimestele korda läheb. Mis seda kasuminäidikut ja nõela ülespoole kergitab!? Kuulates ja mõistes nii tarbijaid, ametkondi ning loomulikult e-ärisid on suur töö tehtud, kuid suurem töö ootab veel ees.”
Lisainfo:
Kati Posti
E-kaubanduse Liidu projektijuht
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.