Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →

E-kaubanduse 2022. aasta trend on hüperpersonaliseerimine

February 17, 2022

Kati Posti
- Author  
Projektijuht

Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Kati PostiKati Posti
Tõnu Väät
Kati Posti
Kati Posti
- Autor  
Projektijuht
Tegevjuht

Klientide ootused muutuvad ja arenevad pidevalt. Samal ajal muutub veebireklaam üha kallimaks. GLAMI partneritevahelise uuringu kohaselt nimetati reklaamikulude tõusu 2022. aasta üheks suurimaks väljakutseks. See ei üllata - e-kaubanduse turu-uuringute ettevõtte eMarketer andmetel olid Facebooki reklaamikulud 2021. aasta kolmandas kvartalis 47% kõrgemad võrreldes 2020. aasta kolmanda kvartaliga.

Selleks, et olla konkurentsivõimeline, peavad organisatsioonid looma oma klientidele tähenduslikku sisu ja suurendama lojaalsust. Üks lihtsamaid viise selleks on hüperpersonaliseerimine, mis oma sisult tähendab personaliseeritud pakkumisi ja kliendikogemust, mis saavutatakse andmete, tehisintellekti ja prognoosiva analüüsi abil.

Kasu ettevõttele:

●       Müügi tõus. Asjakohane sisu suurendab konversioonimäära ja klikimäära, mille tulemuseks on suurem müük. Rohkem näiteid ja tulemusi leiate turundajate andmehalduse platvormi Insider aruandest.

●       Paindlikkus. Olete valmis reageerima klientide muutuvatele eelistustele enne konkurente.

●       Suurenenud brändi lojaalsus. Kui annate oma klientidele teada, et hindate neid kui indiviide ja püüate nende elu lihtsamaks teha, suurendab see kliendilojaalsust.

●       Andmete kvaliteedi tõstmine. Hüperpersonaliseerimine tagab, et saate keskenduda organiseeritud kvaliteetsetele andmetele.

Hüperpersonaalne suhtlus 

Teil on võimalus lisada personaliseeritud tootesoovitusi, et suurendada CTR näitajat või saata e-kirju ajal, mil konkreetne kasutaja seda kõige tõenäolisemalt avab. Võttes appi vaid mõned kasutajaandmed, nagu näiteks keskmise tellimuse väärtuse, saavad kauplused luua kohandatud allahindlusi ja säästa lisamarginaali iga tellimuse pealt.

KUIDAS: Tehisintellektipõhised e-posti teenused - Klaviyo, Exponia, Drip või Omnisend.

Veebilehe sisu uuendamine kasutaja käitumise põhjal

Tootesoovitusi saab rakendada erinevates vormides - näidata neid kategooria maandumislehe või kodulehe ülaosas, pakkuda neid ostukorvi lehel või hoopis täiendavate toodetekomplektina.

KUIDAS: Isegi kui teil ei ole spetsiaalset tehisintellekti meeskonda, on olemas palju vahendeid, mis on mõeldud dünaamilise kohapealse sisu pakkumiseks - Google Optimize, HubSpot, Sleeknote, Personyze, Nosto ja paljud teised.

 

Lingi moe e-kaubanduse täismahus aruandele Baltimaades leiate SIIT

Peter Hupka

Glami

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega