Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Cherry Media OÜ annab teada, et töö eduka e-kaubanduse ja klientide usalduse võitmise nimel on lõppenud. Ettevõte on otsinud aktiivselt lahendusi, et majanduslikke raskusi leevendada, kuid jõudnud siiski olukorda, kus kõigist tehtud pingutustest hoolimata tuli makseraskuste tõttu ettevõtte uksed tänasest sulgeda.
Cherry Media OÜ juhtkond on aktiivselt panustanud ka E-kaubanduse Liidu tegemistesse. Nii oli Cherry tegevjuht Martin Kõiva liidu juhatuse liige aastatel 2012-2014 ja uues kooseisus ajavahemikul 9. aprill 2014 - 6. aprill 2016 jätkas Priit Tomp.
Cherry meeskonnal oli arvestatav panus usaldusmärgise "Turvaline ostukoht" relansseerimisel 2013. aastal, liidu mainekujundusel ja turunduskommunikatsioonis. 6. aprillil toimunud üldkoosolekul valiti E-kaubanduse Liidule uus juhatus kaheks järgnevaks tegevusaastaks, kuhu Priit Tomp kandidatuuri ei esitanud.
Ettevõttele oli 2011. aastal väljastatud usaldusmärgis "Turvaline ostukoht", mida Cherry.ee kandis väärikalt ja tarbijate huve esikohale seades.
Cherry Meedia juhatuse liikme Andres Susi sõnul on majanduslike raskuste leevendamiseks viimastel kuudel aktiivselt lahendusi otsitud, kuid praeguseks on langetatud siiski otsus tegevuse lõpetamiseks.
“Meil on siiralt kahju nii klientide kui koostööpartnerite ees, et oleme jõudnud olukorda, kus peame kõigist tehtud pingutustest hoolimata ettevõtte uksed sulgema,” rääkis Susi.
“Töötame aktiivselt selle nimel, et praeguseks ca 4000 vautšerit ostnud kliendid saaksid oma teenused kätte, püüame olla kõigile osapooltele abiks ja kättesaadavad ning teeme koostööd Tarbijakaitseametiga.”
Eesti teenusepakkujate, sealhulgas restoranide ja spaade vautšerid kehtivad jätkuvalt samadel tingimustel kõigi teenusepakkujate juures. Cherry on sõlminud kõigi teenusepakkujatega lepingud, mis tagavad tarbijale teenuse kättesaamise. Maksetega on kaetud ka enamik Cherry keskkonnast ostetud lennupileteid ja turismireise.
Siiski palub Cherry Meedia reisi ostnud klientidel ühendust võtta aadressil info@cherry.ee.
Cherry Meedia on 2010. aastal asutatud e-ostlemise keskkond, mis vahendas erinevate teenusettevõtete sooduspakkumisi. Firmal on hetkeseisuga Eestis ja Lätis kokku kohustusi ca 1,2 miljoni euro ulatuses.
Loe lähemalt ettevõtte võtmeisikute selgitust Kaubandus.ee keskkonnas.
Signe Kõiv
Eesti E-kaubanduse Liit
info@e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.