Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →

Uudised

Baltic e-Commerce Forum 2023 lühikokkuvõte ja pildigalerii

March 15, 2023

Tõnu Väät
- Author  
Tegevjuht

Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu VäätTõnu Väät
Tõnu Väät
Tõnu Väät
Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht
Tegevjuht

14. märtsil 2023 toimus Tallinnas Kultuurikatlas Baltic e-Commerce Forum 2023, mis tõi kokku Baltikumi e-kaubanduse juhtivad eksperdid ning e-kaubanduse praktiseerijad, huvilised Baltikumist. Päev oli sisustatud tiheda programmiga, kus esines 17 sõnavõtjat, kel igaühel oli e-kaubanduse kohta väärtuslikke mõtteid edastada. Kultuurikatel avas ka uksed põnevale expo alale, kus sai tutvuda vingete e-ettevõtete tegemiste ja e-toodetega.

 

Palusime ühel esinejal, Lauri Postil Wunderfrontist, igalt esinejalt ühe kõige olulisema mõttetera välja tuua, mille leiate siit:

 

✅ Live-chat on hädavajalik ja täielikult omaette müügikanal - kui seda õigesti kasutada! - Sandra Roosna, Askly

 

✅ Kliendid lahkuvad e-poest nõrga väärtuspakkumise ja presenteerimise tõttu - Henry Burr, Vaimo

 

✅ Tokeni põhised lojaalsusprogrammid, mida inimesed saavad müüa või vahetada, ümbritsevad meid kõiki üsna pea ning avavad uusi käibeallikaid … Arturs Garais, Air Baltic

 

✅ Taaskasutatavatel ja tagastavatel pakenditel on veel pikk tee minna 1% -lt 100% -ni, kuid see on jätkusuutliku e-kaubanduse ainuke tee ning see areneb hästi! - Janek Balõnski, Ringo

 

✅ Kui plaanite siseneda Suurbritanniasse, võite enamasti oma kulude ootusi 10-kordistada. Peate eristuma, jõuliselt silma paistma ja olema turulemineku strateegias loominguline- Andreas Heiki Pant, EAS London

 

✅ Amazon on parim viis uue turu avastamiseks, turutesti läbiviimiseks ning isegi uute Amazoni-väliste B2B edasimüüjate leidmiseks kohapeal - Andrejs Klimovskis, Innels

 

✅ Kliendid ootavad juba üsna pea oma kohaletoimetamise kogemuse täielikku kontrollimist ning saavad valida, millal ja kus nad soovivad oma pakki vastu võtta - Kristina Laaneots, DHL Express Estonia

 

✅ Influencer marketing on uus sotsiaalne tõestus (social proof) ning asendab peagi sõprade ja pere soovitusi- Anni Rahula, Agne Vaher, Promoty

 

✅ Kasum on vabadus! Kasum on õnn! Tippkvaliteediga ostukogemus on hädavajalik ning sellest saab uus standard. Aluseks tuleb võtta parimad UX / CX praktikad -Lauri Post, Wunderfront

 

✅ Kogus on SEO-s ebaoluline, kvaliteet loeb! - Jaanus Lahe, Convertal

 

✅ COVID-i järgne tarbija on brutaalselt kriitiline ning nõuab tippkvaliteediga kasutaja- ja kliendikogemust. Täiuslikkus peab olema nüüd uus reaalsus! - Kristian Pentus, Neuromarketing Lab, Tartu Ülikool

 

✅ Ligipääsetavusse tuleb tõsiselt suhtuda! E-poele tuleb tagada juurdepääs ka ainult klaviatuuri kasutamisega ning lisada hästi kirjeldatud metateave sisendväljadele, nuppudele (enamikule veebikomponentidele) ning ka piltidele ja toodete üksikasjadele! -Jakob Rosin, Ligipääsuke

 

✅ Stabiilsed krüptomündid on ikka stabiilsed - Dorothea Ysenburg, Crypto Segment Europe, Mastercard

 

✅ Investeerige oma rahalised vahendid "inflatsioonikindlasse varjupaika". Samas on üsna tõenäoline, et igaüks meist tunneb inflatsiooni ja rahaväärtuse langemise valu nagunii - Mihkel Nestor, Peeter Koppel, SEB

 

✅ Magento, Adobe Commerce rabab jätkuvalt rahvusvahelisi kliente jalust oma hämmastavate omadustega - Kristofer Zemowski, Adobe Commerce

 

✅ Kõik tahame, et meie lapsed mängiksid pärismaailmas ja õues, kuid kui valida teleka ja veebipõhise metaversumi mängude vahel, siis piiratud mängimine on palju parem! Lisaks on metaversum siin, et jääda! - Samuel Arvidsson, The Gang

 

 

Pildigaleriid vaata siit: https://arileht.delfi.ee/artikkel/120157824/galerii-baltic-e-commerce-forum-2023-toi-kokku-rahvusvahelised-tipptegijad

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega