Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
The charms and pains of the e-commerce boom
08:30 – 09.00 Registration and morning coffee
09.00 – 09.10 Welcome words from the moderation, Siim Lepisk
09:10 – 09.40 Boom trends and consequences in sector E, Mastercard
09:40 – 10.10 The new generation solutions in international sales and customs, Jaanus Vihand, Eurora Solutions
10:10 – 10.40 Evolution or revolution in payments? Andra Altoa, SEB
10:40 – 11:00 Coffee break
11:00 – 11:25 How to survive in retail, Marcus Juksar, Rademar
11:25 – 11:50 Food business in covid situation and after, Liia Pjatakova, BOLT Food
11:50 – 12:40 Lunch
12:40 – 13:05 Parcel machine revolution in 2021, Arti Kütt, Cleveron
13:05 – 13:30 New reality: Efficiency vs. carbon neutrality in e-commerce, Noomi Jägerhorn, Posti OY
13:30 – 14:00 Optimization systems for eliminating excess air in e-commerce, Jakob Nordfeldt, Skrym
14:00 – 14:20 Coffee break
14:20 – 14:50 New trends: sustainable recycling and zero waste, Anna-Liisa Palatu, Woola / Marilin Berg, munt
14:50 – 15:20 How to catch a Russian-speaking target group? Oleg Lebedev, AliExpress
15:20 – 15:5015:50 – 16:20 “IKEA e-success story” Vaidas Kancauskas, Ikea
16:20 – 16:50 “How to enter to the Baltic e-markets in covid situation” Frederik Moorkamp, Aboutyou
16:50 – 17:00 Final words and networking
Seminar on inglise keeles. Registreerimine ja lisainfo: https://events.ekspressmeedia.ee/ecommerce2021
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.