Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
SOMA on täisteenust pakkuv sotsiaalmeediaagentuur, mis sai alguse Leedust aastal 2009.
Ettevõtte juured ulatuvad Facebooki sisuloome ning reklaamidega tegelemiseni, kuid tänaseks on pakutavate teenuste hulk ajas kiirelt kasvanud, sisaldades mitte ainult meediaostu, sisuhaldust ning projektijuhtimist, vaid ka laiemaid kommunikatsiooniteenuseid: üritused, mõjuisikute haldus ning suuremahulised kampaaniad, millesse on kaasatud nii online-meedia kui ka traditsioonilise meedia kanalid.
Olles asutatud üleilmse majanduskriisi ajal, pööras SOMA juba algusest tähelepanu just kõige efektiivsematele lahendustele. Samuti tugineti seisukohale, et ka kõige loomingulisemaid otsuseid on võimalik mõõta ning seeläbi nende efektiivsust hinnata.
Tugev fookus reaalsete äriliste tulemuste saavutamisele ning eemalehoidmine edevatest ning sisutühjadest mõõdikutest võimaldas agentuuril luua suhted regiooni tuntuimate brändidega, millest mitmed suhted on jäänud tänaseni tugevaks.
Täna kombineerib SOMA meediaplaneerimise, analüüsi ning loomingulise teostuse. Ideeloomele keskendunud tiimid, majasisene produktsioonivõimekus, meediaplaneerijad ning analüütikud kõigil kolmel Balti turul annavad meile suurema võimekuse keskenduda lõpptulemusele, mitte ainult ühele projekti osale.SOMA on tööandjaks ligi 40 inimesele kõikidest Balti riikidest.
Oleme koostööd teinud (nii eriprojektide kui ka pikaajalise partnerlussuhte raames) selliste klientidega nagu:Apranga GroupBENUERGOHuaweiKILIG cosmeticsMargarita cosmeticsSEBSenukai (K-Rauta)Pigu.lt / 220.lv / Kaup24.eeEesti turule laienemise puhul, pakume kõikidele E-kaubanduse Liidu liikmetele tasuta konsultatsiooni, et analüüsida võimalusi teie äri kasvatamiseks.Lähemalt saate tutvuda meie tegemistega – www.soma.agency
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.