Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
9. mail toimunud E-smaspäev kergitas e-ostlemise käivet rohkem kui kolm korda võrreldes tavapäevaga, selgub veebipoodidele makselahendusi pakkuvate Maksekeskuse ja Montonio ülevaadetest.
Kui eestlased e-ostlevad päevas kuskil 5-7 miljoni euro ulatuses, siis sel esmaspäeval osteti veebipoodidest 15-21 miljoni euro eest. Mõni e-pood osutus ostjate seas lausa nii populaarseks, et käive tõusis 50% võrreldes aastataguse E-smaspäevaga või lausa üheksa korda võrreldes tavapäevaga. Ilmekalt oli näha, et E-smaspäeval tegid väga tugeva tulemuse veebipoed, kes pakkusid oma kaubavalikut vähemalt 25% võrra soodsamalt.
Ühiskampaania veebilehte külastas 41 000 inimest. Aasta tagasi, pandeemia epitsentris, oli see näitaja 37 000 ja toona tundus, et sellist rekordit on ometi keeruline ületada – kuskil peab ju lagi ees olema. E-smaspäeval osales ca 280 veebipoodi, kust soetati seekord eriti usinalt rõivaid ja teisi hooajakaupu, samuti elektroonikat ning kosmeetikatooteid. Näiteks Montonio statistika põhjal kasvas ka tehingute arv keskmiselt neli korda.
Kuna E-smaspäev on üha populaarsem, korraldame sel aastal veel ühe lisa E-smaspäeva, mis toimub 5. septembril! Novembrikuu alguses samuti! Juhul, kui septembrikuu E-smaspäev osutub edukaks, hakkame 2023 aastast alates korraldama E-smaspäeva 4 korda aastas (iga märtsi, mai, septembri ning novembri esimesel esmaspäeval).
Lisainfo: Tõnu Väät, tel. 50 876 42, tonu@e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.