Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
8. mail toimunud E-smaspäeva lehte külastas 49 382 erinevat inimest. Eelmise aasta maikuus 41 695 inimest ehk seega selle aasta maikuu külastajate arv oli 16% kõrgem, eelmise aasta maikuust. Viimast E-smaspäeva, mis toimus 6 märtsil, külastus küll rekordiliselt 57 363 inimest. Sel korral tegime ka absoluutse osalejate rekordi, 298 osalejat (viimased korrad on 280-292 vahel osalejate arv kõikunud). Veel oli huvitav lehel veedetud aeg, mis oli keskmiselt suisa 5 minutit ja 10 sekundit, mis tähendab, et pakkumisi scrolliti ja vaadati põhjalikult.
Maksekeskus ja Montonio, kes meie hinnangul vahendavad Eestis tegutsevate e-poodide käibest 2/3, statistika näitab 30% käibekasvu tavalisest esmaspäevast ning Montonio klientide käive oli sel E-smaspäeval 20% kõrgem ka märtsikuu ehk viimasest E-smaspäevast. Maksekeskuse tehingute arv oli aga suisa 30% kõrgem märtsikuisest E-smaspäevast. Eesti e-kaubandust tervikuna vaadates kergitab E-smaspäev tava esmaspäevaga võrreldes tehingumahud ca 3 kordseks. Alati on E-smaspäeval suurimad võitjad näiteks rõivakaubanduses, vabaajakaupades, aksessuaarides. Toidukauplused või piletimüük tavaliselt E-smaspäevadel aktiivselt ei osale, mistõttu seal ka erilist kasvu pole. Et aga toidukaubad ja piletimüük on e-kaubanduses väga suure osakaaluga, siis järelikul kasvatavad ennist nimetatud kategooriate poed antud päeva mahte isegi 5-6 korda ehk võib öelda, et E-smaspäeva päev toob üleüldse Eesti e-poodidele tervikuna päris kõrge käibekasvu. E-kaubanduse Liit panustas meediakampaaniasse 20 000 eurot, kattes tele, outdoori, raadio, online, sotsmeedia. Osalejate tagasisidest nähtub väga head müüki rõivastele, eriti neile, kes tegid hea pakkumise ning panustasid ka ise reklaamidesse olulisel määral. Ka elektroonikamüüjatelt on head tagasisidet ja kasvu. Mööbli, lastekaupade kategoorias on langust või sarnast tulemust eelmistele kordadele.
Järgmine E-smaspäev toimub 4 septembril,millele registreerimine avatakse 8 augustil www.e-smaspaev.ee
Lisainfo: info@e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.