Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
13 mail toimunud E-smaspäeva lehte külastas 24h jooksul 31 500 erinevat inimest. Viimast E-smaspäeva, mis toimus märtsikuus, külastas 41 000 inimest. 2023.a. maikuus oli aga külastajate arv rekordiliselt 49 000 inimest. Ootuspärasest madalam külastajate arv, kuigi nähtavus ei olnud väiksem. Ka osalejaid oli rekordarv, suisa 328 erinevat ettevõtet, kes ka kõik panustasid reklaami. Negatiivse poole pealt, mis võis ka mõjutada tulemusi olid probleemid Veebimajutuse serveritega, mis viis rivist välja mitme osaleja lehed, kui ka mailisüsteemide tõrked, kus uudiskirjad viibisid või saadeti välja vähem, kui oleks pidanud. Eks ka üldine majandusfoon mõjutab ostukäitumist.
Kõige rohkem tuli külastajaid Googlest ja orgaaniliselt (pea 13 000 inimest). Mis on ka loogiline, mida aeg edasi, seda suurem on tarbijate teadlikkus kampaaniast. Delfist tuli lehele 9000, Facebookist 4000, Postimehest 600, Liidu lehelt 420, Roosa elevandi e-maili listist 1000 jne.
Liit panustas 21 000 eurot meediasse- Delfi, Postimees ,TV3, Star FM, Power Hit radio, Kanal 2, Linnaekraanid, Google, Facebook, Instagram, Roosa elevant.
Maksevahendajate tagasisidest lähtub sarnane joon, mis viimastel aastatel olnud- E-smaspäeva päeval on Eesti e-poodide käive 2,5-3 korda suurem, kui tavalisel esmaspäeval.
Järgmine E-smaspäev toimub 9 septembril, kuhu registreerimine avatakse augusti alguses.
Eesti E-kaubanduse Liit
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.