Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
11 septembril toimunud E-smaspäeva külastas pea 68 000 erinevat inimest ja mida on suisa 38% rohkem, kui viimati maikuus toimunud kampaanial. Näiteks märtsikuus toimunud E-smaspäeva külastas rekordiliselt 57 000 inimest, mis sai ka rohkem kui 10 000 inimesega ületatud. Lisaks külastajate rekordile purustas E-smaspäev ka osalevate e-poodide rekordi ja maagilise 300 piiri. Täpsemalt osales siis 309 erinevat e-poodi. Pea pooled külastajad tulid läbi Google ning Facebooki reklaamide.
Huvitav on veel see, et Maksekeskuse ja Montonio statistika näitab, et esmakordselt tehti üle poolte ostudest mobiiltelefonist. Veel on võimas see, et mõlema maksete vahendaja päevakäive kasvas sel päeval 4 korda!
Enim läksid kaubaks kosmeetika, ilu- ja tervisetooted, riided. Populaarsed olid ka arvutid ja muu tehnika ning ehituskaup. Samuti on E-smaspäeva statistikast näha, et ostlejad kasutavad järjest enam mobiilseid makselahendusi nagu Apple Pay ja Google Pay, kuigi nende turuosa kogu maksetest on veel mõne protsendi juures.
Samas on väikeste poodide puhul tähelepanuväärne, et kasvud võivad ulatuda tuhandetesse protsentidesse ja see tekitab küsimuse, et kui tavapäeval on müük paarsada eurot ja E-smaspäeval äkki üle 15 000, siis kuskil on potentsiaal kasutamata?
E-kaubanduse Liit panustas meediakampaaniasse 20 000 eurot, kattes tele, outdoori, raadio, online, sotsmeedia.
Järgmine E-smaspäev toimub 6 novembril, millele registreerimine avatakse 10 oktoobril aadressil: www.e-smaspaev.ee
Lisainfo: info@e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.