Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Eesti E-kaubanduse Liit otsib kolmandat aastat järjest kõige vingemat tegu Eesti e-kaubanduses! Konkursile nomineeris 15 võrdselt tugevat kandidaati ning valikul saab sõna sekka öelda ka publik.
"Soovime konkursiga tunnustada tublisid tegijaid ja e-kaubanduse valdkonna arendajaid. E-kaubandus on Eestis hoogsas kasvus ja ettevõtjatel on palju häid lahendusi, mis väärivad esile tõstmist. Siinjuures võtame võrdselt arvesse nii professionaalse žürii kui rahvahääletuse tulemused," selgitas E-kaubanduse Liidu juht Signe Kõiv.
Kes võiks Sinu arvates kanda tiitlit “E-tegu 2016"? Tutvu kandidaatidega ja vali oma lemmik:
Publik saab hääletada 17. aprillini, saad korraga hääletada mitme lemmiku poolt.
"E-tegu 2016" auhinna saaja vastab ühele või mitmele allolevatest tingimustele:
Žürii koguneb asja arutama 18. aprillil kell 14:00-16:00. Rahvahääletuse (50%) ja žürii otsuse (50%) tulemusel selgitatakse 5 finalisti, kelle hulgast valitakse parim 27. aprillil E-kaubanduse aastakonverentsi pidulikul galaõhtusöögil.
Žürii koosseis:
Markus Toompere, Apotheka Netiapteek (“E-tegu 2015” võitja)
Maarit Eerme, Kaubandus.ee
Signe Kõiv, Eesti E-kaubanduse Liit
Meelike Paalberg, Itella Estonia OÜ
Swen Uusjärv, AS Medical Pharmacy Group
Kristel Huvila, Tarbijakaitseamet
Urmo Parm, Andmekaitse Inspektsioon
Christman Roos, Majandus- ja Komminukatsiooniministeerium
Konkursile laekus põnevaid töid erinevatest e-kaubanduse valdkondadest – nomineeritud on e-poodide hoogsad käibekasvud, uuenduslikud keskkonnad, logistika- ja tarkvara lahendused
“E-tegu 2014” auhinna võitis Baltika AS e-pood Andmorefashion.com
“E-tegu 2015” auhinna võitis Apotheka Netiapteek.
Edu kõigile võistlustules ja ära jäta oma lemmiku võitu juhuse hooleks!
Lisainfo:
Eesti E-kaubanduse Liit
info@e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.