28
jaanuar

10:00-11:00 “Kuidas kombineerida andmed, loovus ja bränd”

• Kuidas saavad brändid tähendusrikkaks ja mis on tarbijale brändide puhul tähtsaim? Kuidas erineme Lätist, Leedust või Soomest? Havasi uuringute juht Mauri Sööt võtab kokku 10 000 Baltimaade tarbija hinnangud, toetudes Havas Meaningful Brands uuringule.

• Havasi loovstrateeg Paavo Pettai jagab nippe, kuidas kombineerida andmed ja loovus nii, et tulemuseks oleks mõjus loovstrateegia, mis paneb tarbijad brändi kiinduma.

• Havas Media meediastrateeg Gerdi Klaas avab kaarte, kuidas liikuda lihtsast pindade vahendamisest tähendusrikka meediakogemuseni.


11:00-12:00 “What will drive your success on Facebook 2021?”

Aidis Dalikas ja Edgaras Petručionis – SOMA agency. About the most important trends and changes that we all should be ready for on one of the most important communication channels for ecommerce brands – Facebook.

Osalema ootame E-kaubanduse Liidu liikmeid ning webinar on tasuta. Vajalik eelregistreerimine, webinari link saadetakse osalejatele vahetult enne webinari algust.