Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Tule osale e-äri meistrikursusel!
Päeval, kus puuduvad esinejad ja presentatsioonid. Sulle ei räägita vaid sind kuulatakse ja sina esitad küsimusi. Saad osaleda päeva jooksul 4x60 min sessioonides ehk laudkondades, kus üheskoos laua mentoriga lahendatakse reaalseid probleeme ja vastatakse sinu küsimustele/väljakutsetele. Igas lauas on konkreetne valdkond/suund ja parim antud valdkonna mentor laudkonda juhtimas.
Päevakava:
09.00 kogunemine ja hommikukohv
09.30-09.45 moderaatori sissejuhatus
09.45-10.45 I sessioon
10.45-11.00 uue lauaga liitumine
11.00-12.00 II sessioon
12.00-13.00 lõuna
13.00-14.00 III sessioon
14.00-14.15 uue lauaga liitumine
14.15-15.15 IV sessioon
15.15-15.30 päeva kokkuvõte
Mentorid:
Päevajuht/kursuse läbiviija Tõnu Väät, E-kaubanduse Liit
E-poe turundustekstide kirjutamine- Sven Nuum, Nullist Turunduskool
E-maili ja smsi turundus ning automatiseerimine- Georg Svidlov, Beyond Welcome
AI võimalused e-äris- Keit Ausner, Äripäev
Kanalite ja sihtgruppide valik- Patrin Kupenko, Neo Digital
Eduka digiturundusplaani koostamine-Jenny Tupits, TWO11
Tooteinfo rikastamise lahendused-Silver Kallas, Lumav
Mõjuisikud ja mängud- Kristjan Heinmets, Goal Marketing
Press ja meedia- Andres Eilart, Agenda PR
Kuidas kliente rohkem ostukorvi suunata?-Kuldar Kullasepp, Maksekeskus
Ettevõtte ja Tarbijakaitse koostöö-Diana Lints, Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Meistrikursuse kulud kannab E-kaubanduse Liit, sümboolne osalustasu on 25+km osaleja kohta. Kohtade arv on piiratud, osaleda saab kuni maksimaalselt 100 inimest. Registreerimine pannakse lukku osalejate täitumisel ning on mõeldud E-kaubanduse Liidu liikmetele. Registreerimise järel saadetakse hiljemalt 3 tööpäeva jooksul arve, mille tasumisel loetakse osaleja registreerituks. Registreerides, osalustasu tasudes ning mitte kohale tulles osalustasu ei tagastata.
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.