Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
27. nov, kell 9.00-14.00, Erinevate Tubade Klubi, Telliskivi
E-kaubanduse Liit korraldab liikmesettevõtetele parimatest praktikutest mentoritega e-äri meistrikursus II koolituspäeva, kus saad osaleda päeva jooksul 4x45 min sessioonis/laudkonnas, kus üheskoos mentoriga lahendatakse reaalseid probleeme ja küsimusi, mis üheskoos eelnevalt välja valitakse. Igas lauas on konkreetne valdkond/suund ja parim antud valdkonna spetsialist/mentor laudkonda juhtimas.
Päevakava:
09.00 kogunemine ja hommikukohv
09.30-09.45 moderaatori sissejuhatus
09.45-10.30 I sessioon
10.30-10.35 uue lauaga liitumine
10.35-11.20 II sessioon
11.20-11.30 moderaatori kokkuvõte ja soovitused
11.30-12.15 lõuna
12.15-13.00 III sessioon
13.00-13.05 uue lauaga liitumine
13.05-13.50 IV sessioon
13.50-14.00 päeva kokkuvõte
Mentorid:
Päevajuht/kursuse läbiviija Tõnu Väät, E-kaubanduse Liit
Digistrateegia ja efektiivsed digikanalid- Erki Heinsaar, tegevjuht Mediabrands Digital
Praktiline AI kasutamine- Gerlyn Tiigemäe, AI ekspert ja koolitaja
SEO- Jaanus Lahe, tegevjuht Convertal
Tiktok- Merle Mark, Tiktoki suunajuht Mediabrands Digital
GA4- Roger Puks, strateeg Mediahouse
LinkedIN- Maret Tigasing, LinkedIN suunajuht Mediabrands Digital
Klienditoe automatiseerimine- Sandra Roosna, tegevjuht Askly
Töötav arendus- Margus Eha, tegevjuht Opus Digital
Mida postitada ja kuidas reklaamida sotsiaalmeedias- Brit Mesipuu, Milos reklaam
Äri efektiivistamine ja koostööpartneritelt paremad diilid- Kaire Koik, juhatuse liige Klick
Eesti e-poe konkurentsieelised- Gunnar Obolenski, e-äri juht Klick
Meistrikursuse kulud kannab E-kaubanduse Liit, sümboolne osalustasu on 25+km osaleja kohta. Kohtade arv on piiratud, osaleda saab kuni 100 inimest. Registreerimine pannakse lukku osalejate täitumisel ning on mõeldud E-kaubanduse Liidu liikmetele. Registreerimise järel saadetakse hiljemalt 3 tööpäeva jooksul arve, mille tasumisel loetakse osaleja registreerituks. Registreerides, osalustasu tasudes ning mitte kohale tulles osalustasu ei tagastata.
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.