Otsing

Palun vajuta enter / Return, et alustada otsingut
29
aprill

Webinaril saad Eesti ühe juhtivama meediaagentuuri juhi poolt ülevaate, kuidas on aasta jooksul muutunud tarbijate meediakasutus ning milline peaks hetkel olema toimiv meediamiks kampaaniates. MyFitnessi turundusjuht toob MyFitnessi näitel 5 turunduse fookust, alates gamificationist kuni adwordsi otsisõnade muutuse ja kogu tegevuse ümberhindamiseni. Lõpetame ühe oluliseima turunduskanali tükkidega- milline peaks olema hetkel töötav e-kirja font, pikkus või lisaelemendid, mida lisada.

10.00-11.00 “Tarbijate meediakasutus ja kampaaniate meediamiks covid ajastul
Indrek Soom, Initiative

11.00-12.00 „5 turunduse fookust olukorras, kui Sinu äril on piirangud- MyFitnessi näitel
Karin Maandi, MyFitness

12.00-13.00 “E-kirja anatoomia 2021 – fondist kuni kirja pikkuse ja lisaelementideni, mis töötab kriisis?
Erkki Markus ja Tanel Rand, Smaily

Webinar on mõeldud E-kaubanduse Liidu liikmetele, tasuta. Vajalik eelregistreerimine, osalemise link saadetakse 1 päev enne algust.