Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Rahvusvaheline suur ravimitootja Bravo Healthcare AS on alustamas koostööd AS Medical Pharmacy Group’ga, kelle kaubamärk on ka Meravita.
Suure osa Euroopa riikidega on juba koostöö käimas ning 15. jaanuaril allkirjastati koostöölepe ka India ravimitootmisettevõttega, kelle kaasabil laienetakse India, Kesk-Ida ja Kesk-Aafrika turgudele.
Seoses Meravita Eesti laienemise ja kasvava ettevõttega, käivad ettevalmistused ka uue tootmis- ja laborihoone ehitamiseks, millega tekitatakse juurde uusi töökohti ka Eesti riigis. Lisaks nimetati Eesti Töötukassa poolt Meravit ka parimaks tööandjaks Valgamaal.
Tuult tiibadesse ja palju edu ka E-kaubanduse Liidu poolt!
Rahvusvaheline suur ravimitootja Bravo Healthcare AS on alustamas koostööd AS Medical Pharmacy Group’ga, kelle kaubamärk on ka Meravita.
Suure osa Euroopa riikidega on juba koostöö käimas ning 15. jaanuaril allkirjastati koostöölepe ka India ravimitootmisettevõttega, kelle kaasabil laienetakse India, Kesk-Ida ja Kesk-Aafrika turgudele.
Seoses Meravita Eesti laienemise ja kasvava ettevõttega, käivad ettevalmistused ka uue tootmis- ja laborihoone ehitamiseks, millega tekitatakse juurde uusi töökohti ka Eesti riigis. Lisaks nimetati Eesti Töötukassa poolt Meravit ka parimaks tööandjaks Valgamaal.
Tuult tiibadesse ja palju edu ka E-kaubanduse Liidu poolt!
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.