11. juunil käivitus Eestis uus kasulik saatesari “Veebid korda”, mille raames saavad kuus ettevõtet tasuta konsultatsiooni Eesti tipptegijatelt digivaldkonnas eesotsas Priit Kallasega ning lisaks 1000 euro väärtuses sisuturundust, reklaami ja tarkvaraarendust, et enda äri Internetis paremini toimima saada.

Ka kõik teised ettevõtjad ja ettevõtlushuvilised saavad sellele eksperimendile Veebimajutus.ee blogis ja sotsiaalmeedias kaasa elada ning samu nippe kasutades ise oma äri veelgi paremini tööle panna.

Miks me seda teeme?

Soovime Veebimajutuses, et Eesti ettevõtete kodulehtede “tervis” oleks kõige paremas korras. Iga äri jaoks on tänapäeval kohalolek Internetis äärmiselt oluline. Lihtsalt veebis esindatusest aga ei piisa. Iga koduleht ning e-kanal peab täitma oma eesmärki ning olema korras neljas kategoorias:

  • ärimudeli,
  • leitavuse,
  • kasutatavuse,
  • tehnilise platvormi poolest.

Soovime, et lisaks saates osalevatele ettevõtetele saaksid ka kõik saatesarja vaatajad sellest praktilisi mõtteid, mida oma äris rakendada. Vajadusel saab üle vaadata ka enda ärimudeli just kriisiolukorrast lähtuvalt.

Kokkuvõtvalt võib öelda, et “Veebid korda” veebisaated on mõeldud ettevõtlikele inimestele, kes on valmis käised üles käärima ja oma äri digikanalites uuele tasemele viima.

See on praktiline saatesari, kus on päris ettevõtted oma päris probleemide ja eesmärkidega.

Kuidas me selle ära tegime?

Valisime küsitluse käigus oma klientide seast välja osalejad, kellele saame kiirprojekti raames võimalikult palju lisaväärtust luua. Eelduseks oli, et osaleja on valmis ka ise käed külge panema ning kohe tegusema hakkama.

Valisime osalejad nõnda, et igaüks saaks mingil moel nendega samastuda. Kolm ettevõtet müüvad enda tooteid e-poes jaekliendile – meemeistrid.eeriisaikel.ee ja siidisukk.ee ning kolm osalejat müüvad enda tooteid ja teenuseid äriklientidele (ehk B2B), mis nõuab tihti hoopis teistsugust lähenemist – mediagear.eejuhtmejukud.ee ja hansavideo.ee.

Kuna saade sai alguse märtsikuus, mil Eestis oli eriolukord, siis tegime Zoomi videokõne vahendusel kodukontoritest nõustavaid sessioone. Kaasatud olid erinevad eksperdid, mitmed meie partnerid panustasid sessioonide vahel ka oma tehniliste oskustega.

Eesmärk oli see, et kõik, mis vähegi võimalik, teeb osaleja ise ära, eksperdist partneri kaasame vaid päris keeruliste ja tehniliste asjade puhul. Seda just sellepärast, et väga paljud ettevõtted ei saa endale suuremaid lisakulutusi lubada ning digikanalites edu saavutamine ei ole ühekordne tegevus, vaid kestev protsess, millega peaks järjepidevalt tegelema.

Esimest osa näete SIIN

 

Liitu uudiskirjaga

Väärt uudised, praktilised nõuanded ning siseinfo Eesti e-kaubanduse kohta.