Jagame e-äridele soovitusi, mida praegusel ajal mõistlik teha on:

  • Hari end kiirelt digiturunduses nii teadlikuks kui võimalik. Osale virtuaalkoolitustel, googelda, loe, mida uues reaalsuses ohtrasti pakutakse. Vaata otsa äri numbritele, küsi nõu proffidelt.
  • Loo enda digitaalne müügikanal (kui seda veel pole). Jah, ka teenuste osutamise leht on sisuliselt digitaalne pood. Täna ostetakse sealt rohkem kui ei kunagi varem. Ja digitaalse müügikanali ehk lihtsa e-poe saab püsti panna mõne päevaga koos makselahendustega!
  • Mõõda digis kõike, tee ärinumbritele tuginevad kalkulatsioonid ja lähtu neist!
  • Hoia kogu pilt enda ettevõtte ärilistest numbritest reaalajas silme ees. Hea võimalus selleks on Google Data Studio.
  • Loo strateegia. Pane paika eesmärgid, mida soovid saavutada ja ajaline raam, olulised mõõdikud ja tegevuskava.
  • Panuste SEO tegevustesse. Mõju on pikaajaline ja tulemused pika vinnaga, kuid külastajate voog Google’i otsingutest on tasuta ja tulus. Millal siis veel tulevikuks püssirohtu koguda kui mitte täna? Esmase ülevaate oma veebilehe SEO puudujääkidest saad lihtsalt ja kiirelt isegi tasuta tööriistade abil, näiteks Convertali SEO baasauditiga
  • Google’i otsingureklaam ON vajaduspõhine ja kõige lähedasem tee tehingu sõlmimisele. Ebamõistlik on eirata neid, kes Sinult juba osta tahavad.
  • Korrasta kogu enda äri kohta käiv info. Google My Business, sotsiaalmeedia kanalid, veebileht jne.
  • Kliendibaasi kasvatamine ja hoidmine on kriitilise tähtsusega nii majanduse tõusus kui languses. Seega panusta sotsiaalmeediasse ja e-maililisti ehitamisse.
  • Panusta võimaluse korral ka brändingusse – see pole kunagi varem nii soodsate hindadega kättesaadav olnud.

Lisaks soovitame neid 5 tööriista, mida digiturunduses ise kasutada:

    • Voog, Woocommerce, OpenChart vms e-poe platvorm, mille kaudu oleks võimalik lihtsalt ja kiirelt ilma veebiarenduse teadmisi omamata luua koduleht või e-pood ja kasvõi ise! Hetkel on Voogi puhul võimalik kasutada ka 6-kuulist tasuta prooviperioodi.
    • https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ – veebi laadimiskiiruse testimise tööriist, mis näitab ära kitsaskohad ja annab soovitused, et saaksid muuta veebilehe kasutaja jaoks meeldivalt kiireks.
    • https://neilpatel.com/ubersuggest/  – annab ülevaate erinevate märksõnade otsingumahtudest ja täiendavaid märksõnasoovitusi, et optimeerida veebi nähtavust otsingumootoris või luua hästi sihitud Google’i otsingureklaame. 
    •  https://www.facebook.com/ads/library – luura konkurentide reklaamide järgi ja otsi inspiratsiooni maailma kõige ägedamate brändide reklaamidest. Ads Library teeb nähtavaks kõik hetkel aktiivsed Facebooki reklaamid eri reklaamijatelt.
    • https://www.canva.com/ – drag&drop stiilis kujundustööriist, mis võimaldab lihtsalt ja kiirelt luua erinevaid visuaalseid materjale alates bänneritest ja sotsmeedia piltpostitustest kuni plakatiteni.

 

Soovitused koostasid Anni Parksepp ja Fred Koppel Convertalist

Liitu uudiskirjaga

Väärt uudised, praktilised nõuanded ning siseinfo Eesti e-kaubanduse kohta.