Maikuu E-smaspäeval osales Eestis pea 150 e-poodi ning lisaks Lätis 13. Panustasime ja püüdsime nähtavust suurendada- Delfi kanalites näidati E-smaspäeva bännereid üle 300 000 unikaalse brauserini ning lisaks reklaamisime Sky Raadios, Star FMis, Kukus, Postimees onlines, Ringvaates, Facebookis, Instagramis jm. Lisaks toetasid ka osalejad otse kampaaniatega. E-smaspäeva lehel veetis keskmine külastaja üle 6 minuti, mis on 3x rohkem, kui aasta varem.

Osalejate tagasisidest nähtub, et 77% osalenutest jäi müügitulemustega rahule või isegi ületas ootusi. 94% soovib kindlasti ka järgmisel korral osaleda ning 91% on vastanud, et müügitulemused olid paremad, kui varem. Keskmiselt ületati isegi 89% eelmise aasta müügitulemusi, mida küll mõjutavad suuremad müügid, mis olid isegi üle 100 000 euro päeva peale. Meie hinnangul tehti sel päeval üle 2 miljoni eurone müügikäve tänu E-smaspäeva aktsioonile ning üle 32 000 tellimuse. Selgelt joonistub välja, et E-smaspäev on oodatud, jõudnud tarbijate teadvusesse ning elab juba brändil ja kuvandil- pool müüki sõltub osalejate pakkumisest ning lisaks omapoolsest turundamisest ka oma kanalites ning mujal.

Ka suuremate pakiautomaatide operaatorite ning makselahenduste pakkujate info põhjal oli selle päeva tehingute ja ostuaktiivsuse näit 2,5-3x suurem, kui keskmisel tavalisel esmaspäeval.

 

Aitäh kõigile osavõtnutele ning kohtumiseni 11. novembril. Anname ühtlasi teada, et novembri E-smaspäevale registreerimine tehakse lahti septembrikuus. Anname sellest eelnevalt ja aegsasti kõikidele E-kaubanduse Liidu liikmetele, kui ka viimati osalenutele, teada.

 

Lisainfo: tonu@e-kaubanduseliit.ee

Liitu uudiskirjaga

Väärt uudised, praktilised nõuanded ning siseinfo Eesti e-kaubanduse kohta.