Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Igapäevases tööhoos ei ole alati mahti mõelda, kuidas saaks oma e-poega toimetada senisest veel efektiivsemalt, mugavamalt ja väiksemate kuludega. E-kaubanduse Liit pani koostöös LHV Pangaga kokku seminari täis praktilisi nippe ja soovitusi, kuidas oma e-poe rahaasjad veel paremini optimeerida ja tööle panna. Alates lao finantseerimisest kuni ostuarvete garanteerimise ja igapäevapangandus 0-eurose kuluni.
Korraldame seminari LHV Pangas 22. veebruaril kell 9-12.
Päevakava:
09.00-09.30 Kogunemine ja hommikukohv
09.30-09.45 Kuidas nutikate igapäevapanganduse lahenduste abil säästa aega ja vältida asjatuid teenustasusid?“
LHV ärikliendikasvu juht Jane Aavik
09.45-10.00 Millised võimalused on kauba ostmisel mitte ette maksta ning vähendada pettuse riski?
LHV kaubanduse finantseerimise osakonna juht Enn Leet
10.00-10.15 Kuidas hoida laovarude all võimalikult vähe raha ja tagada seeläbi parem likviidsus?
LHV ärilaenuhaldur Johan-Martin Logina
10.15-10.30 B2B müük: kuidas soodustada ärikliendi ostuaktiivsust, pakkuda ostulimiiti ja samas raha kohe kätte saada?
LHV Maksete kogumise tootejuht Indrek Kaljumäe ja kaubanduse finantseerimise osakonna juht Enn Leet
10.30-10.45 e-poe kogemuslugu: "Parimad praktikad e-poe rahaasjade paremaks korraldamiseks"
Kaire Koik, Klick
10.45-11.00 Küsimused, arutelu
11.00-12.00 Lõunasöök ja vaba suhtlus
Kohtume LHV Tallinna esinduse 15. korrusel (aadress Tartu mnt 2, sissepääs City Plaza büroohoone peauksest). Kui sa kohale tulla ei saa, siis on võimalus jälgida ka Zoomist.
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.