Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Personaliseeritud ja automatiseeritud turundus on e-äris võtmeküsimus ning peamine trend aastal 2021. Anname seminariga edasi automaat- ja digiturunduse trende, tööriistu, soovitusi nii kampaania planeerimisel, tegemisel kui ka analüüsimisel, mis aitab e-poe käivet koheselt kasvatada.
Kingitusena saab iga osaleja e-mailile 7 kasulikku tööriista soovitust esinejate poolt kokkupanduna!
09:00-09:30 ‘’2021 sotsiaalmeedia turundustrendid’’ - Brit Mesipuu, Milos Reklaam
09:30-10:00 ‘’ Automated marketing solutions for your online shop to grow your online presence’’ – Tatu Kuivalahti,Custobar
10:00-10.30 ‘’Google Ads – Millele unustatakse tähelepanu pöörata? ’’ - Fred Koppel, Convertal
15 min paus
10:45-11:45 ‘’Müügiprotsessi loogika ja botid e-poes’’ – Eero Palm, Trendline
11.45-12.15 ‘’Veebikampaaniate mõõtmine’’ – Harlis Velk, Mediabrands Digital
12:15-13.00 lõuna ja sirutuspaus
13:00-13:45 ‘’E-poe SEO 10 peamist kasutamata ressurssi ja potentsiaali’’ - Raido Tamar, SEO Partner
13:45-14:15 ‘’Turundusmaterjalide disain – Canva’’ – Eva Labotkin, Kunstiakadeemia
14.15-14.45 ‘’Kuidas üles ehitada edukas turundusplaan e-poele?’’ - Timo Porval, Lavii
Seminarile ootame ettevõtete juhte, turundusjuhte ja turundusspetsialiste, kes tegelevad e-kaubanduse ja veebimüügiga ning soovivad laiendada oma teadmisi turundusvaldkonnas. Seminar toimub Zoomi keskkonnas. Osalustasu 199€, E-kaubanduse Liidu liikmele 149€ Seminari on võimalik järelvaadata 7 päeva.
Seminari järelvaatamise lingi saadame osalejatele järgmisel päeval.
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.