Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Webinaril saad Eesti ühe juhtivama meediaagentuuri juhi poolt ülevaate, kuidas on aasta jooksul muutunud tarbijate meediakasutus ning milline peaks hetkel olema toimiv meediamiks kampaaniates.
MyFitnessi turundusjuht toob MyFitnessi näitel 5 turunduse fookust, alates gamificationist kuni adwordsi otsisõnade muutuse ja kogu tegevuse ümberhindamiseni. Lõpetame ühe oluliseima turunduskanali tükkidega- milline peaks olema hetkel töötav e-kirja font, pikkus või lisaelemendid, mida lisada.
10.00-11.00 “Tarbijate meediakasutus ja kampaaniate meediamiks covid ajastul” Indrek Soom, Initiative'
11.00-12.00 „5 turunduse fookust olukorras, kui Sinu äril on piirangud- MyFitnessi näitel“ Karin Maandi, MyFitness
12.00-13.00 “E-kirja anatoomia 2021 – fondist kuni kirja pikkuse ja lisaelementideni, mis töötab kriisis?” Erkki Markus ja Tanel Rand, Smaily
Webinar on mõeldud E-kaubanduse Liidu liikmetele, tasuta. Vajalik eelregistreerimine, osalemise link saadetakse 1 päev enne algust.
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.