Soovitame Avasta ka E-smaspäev →

Hommikuseminar

Liikmete hommikuwebinar: “Kuidas klienditoe koormust vähendada pöörase jõulumüügi ajal?”

Hommikuseminar
 / 
December 2, 2022
Dec 2, 2022
 / 
10:00
 / 
Registreeri

Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät
Tegevjuht

Tõnu Väät
Tegevjuht

Selle aasta viimasel hommikuwebinaril keskendume teemadele, kuidas suunata kliendivestlused ühte kanalisse, hallata neid efektiivsemalt ja seejuures kasvatada ka müüki. 

Praktilist kogemust ja soovitusi jagavad Sandra Roosna ja Elina Aleste klienditoe lahendust arendavast ettevõttest Askly. Nende lahendus on aidanud juba üle 55 000 ostlejal saada vastuseid mugavamalt ning ligi 1400-l klienditeenindajal seejuures säästa oma aega. Soovitused ja kogemused, mida tasub kuulata!

 

Hommikuwebinar on mõeldud E-kaubanduse Liidu liikmetele, tasuta ning toimub 2. detsembril kell 10.00-11.00 Zoomis. Osalemislink saadetakse 1 päev enne toimumist registreerimisel sisestatud e-mailile.

Registreeru juba täna, sest kohad lähevad kiirelt

Registreeri

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega