Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Riigikogu võttis veebruaris vastu jäätmeseaduse, pakendiseaduse ja tubakaseaduse muutmise seaduse, mis toob kaasa mitmeid olulisi muudatusi ka ettevõtetele, s.h. e-kaubanduses tegutsevatele ettevõtetele. Muudatused puudutavad näiteks ühekordselt kasutatavate plasttoodete turule laskmise piiranguid, märgistamist, tarbimise vähendamist, laiendatud tootjavastutuse kohustusi, tarbija teadlikkuse suurendamist, tootedisaini nõudeid ja liigiti kogumist.
Näiteks üks oluline muudatus puudutab väiksemaid ettevõtteid, kes lasevad turule kuni 100 kg plastpakendeid ja 200 kg muid pakendimaterjali liike aastas. Täna on sellised ettevõtted paljudest pakendiseaduse kohustustest vabastatud, kuid edaspidi mitte. Seega väikestele e-poodidele võivad tulla alates 1. maist mitmed uued kohustused. Lisaks peavad e-poed hakkama edaspidi pidama arvestust kilekottide üle ning esitama andmed pakendiregistrisse. Varasemalt seda kohustust e-poodidel polnud. Järgmise aasta algusest võivad suureneda ka pakendiettevõtjate, sh e-poodide kulud seoses ühekordselt kasutatavate plasttoodetega, kuid selle muudatuse osas ei ole veel paigas rakendusaktid ehk täpselt ei ole teada, kui palju kulud suurenevad.
Sellest kõigest ja rohkemastki räägib täpsemalt Marko Udras, kes on Eesti Kaubandus- Tööstuskoja Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja. Webinar on mõeldud Eesti E-kaubanduse Liidu liikmetele, tasuta, vajalik eelregistreerimine. Osalemislink saadetakse 1 päev enne webinari registreerimisel sisestatud e-mailile. Webinar toimub 28 aprillil kell 10.00-11.00
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.