Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Mida inimesed tegelikult loevad? Kust tuleb liiklus? Kuhu, miks ja milline e-poe reklaam tasuks panna? Kuidas luua head videosisu? Pan-Balti digiäride loomisest jpm. Tule kuula suurimate sisuloojate ja oma-ala spetsialistide nõuandeid, kuidas luua head sisu ning läbi selle oma e-poe tulemusi parendada.
Ekspress Meedia ja Eesti E-kaubanduse Liit kutsuvad hommikuseminarile, mis toimub 29. märtsil, 9:00-12:30, Tallinnas, Coca-Cola Plaza saalis nr. 6.
9:00 - 9:15 kogunemine ja hommikukohvi
9:15 - 9:45 "Pan-Balti digiäri" - Hans H. Luik, Ekspress Grupi suuromanik ja nõukogu liige
9:45 - 10:30 "Kõik sõltub sisust! Aga milline peab olema sisu, mis lugejatele meeldib?" - Urmo Soonvald, Ekspress Meedia peatoimetaja
10:30 - 11:00 "Kuidas teha end nähtavaks skip ad'i ajastul?" - Eliis Pärna, Delfi TV juht
11:00 - 11:15 kohvipaus11:15 - 11:45 "Looming ja looja, äri ja raha" - Mihkel Ulk, Ekspress Meedia loovjuht
11:45 - 12:30 "Sisu ja andmed" - Ivar Krustok, Ekspress Meedia tootearenduse- ja analüüsi osakonnajuht
Modereerib Mihkel Luks, Ekspress Meedia reklaamidirektorKohtade arv piiratud, E-kaubanduse Liidu liikmetele TASUTA! Registreerimine lõppenud!
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.