Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Tule E-kaubanduse Liidu hommikuseminarile 28.09.2018!
Veebimajutus.ee ning disainiagentuur Bit Finer kutsuvad sind tasuta e-kaubanduse hommikuseminarile, kus saad hulgaliselt taktikaid, mis aitavad Sinu e-poe checkouti rahaliselt paremini tööle panna!
Tule 28. september kuulama ettekannet “50 taktikat, kuidas e-poe checkout flow’st rohkem tulu saada” ning saa osa Veebimajutuse ja Bit Fineri ühisest LIVE checkout analüüsist. Ettekanded keskenduvad praktilistele ja testitud taktikatele, mis aitavad Sinu e-poe kasutajakogemust ja eriti ostukogemust veelgi paremaks muuta ning järk järgult ideid testides ka käivet tõsta.
Lisaks praktilistele taktikatele ja elulistele näidetele saavad kõik osalejad ligipääsu “50 taktikale” ning optimaalseid soovitusi, kuidas uusi ideid testida ja ellu viia.
Workshopi on mõeldud e-kauplejatele, kes soovivad enda checkoutist rohkem kasu saada ning kadunud müüke päästa.
Aeg: 28.09. kell 09:00-11:45
Koht: Tallinn, Kultuurikatla Terrassisaal. Terrassisaali pääsemiseks palume tulla Energia Avastuskeskuse peasissepääsu juures (Põhja pst 29) ausva Kultuurikatla terrassile. Mööda terrassi palume liikuda otse, sisenemine punasest uksest
Ajakava:
09:00-09:20 Kogunemine ja hommikukohv
09:20-09:30 Teema juhatab sisse Tõnis Bramanis, Veebimajutus.ee Partnerihaldur
09:30-10:30 Bit Finer disainiagentuuri asutaja Lauri Post ja Veebimajutus.ee arendusjuht
Marko Toom ettekanne teemal “50 strateegiat mida saad e-poe checkoutis müügi
suurendamiseks testida”
10:30-10:45 Turgutav vahepaus
10:45-11:45 Veebimajutus.ee ja Bit Fineri ühine LIVE checkout analüüs
Hommikuseminar on E-kaubanduse Liidu liikmetele tasuta, registreeri osavõtt hiljemalt 25. septembriks
Osalejad:
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.