Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
MakesYouLocal, Omnivaning Fondia kutsuvad sind E-kaubanduse Liidu hommikuseminarile!Kuidas laieneda e-poega kiirelt ja edukalt välisturgudele? Kui oled edukas Eestis, on väga tõenäoline edukalt laieneda ka väljapoole- kuidas seda aga teha? Edukad lahendused, tööriistad ja edulood- tule kuula ideid tasuta hommikuseminaril!
29 november 10:00 - 12:00 Tallink Spa & Conference Hotel (Sadama 11a, Tallinn), 2-korrus, Galaxy 2 saal
Ajakava:
9:30 kogunemine ja hommikukohv
10:00 Kuidas õnnestuda välisturgudel? Donatas Gudelis, MakesYouLocal (inglise keeles!) - millised väljakutsed ootavad ees ning kuidas neid ületada? - milliseid välisturgusid kaaluda?- mis maksab laienemine, millised tööriistu kasutada ning kuidas leida õiged partnerid?
10:40 Kuidas olla edukas Baltikumi turul? Kuidas saaks Omniva Sind selles aidata? Kristo Kõivumägi, Omniva - kuidas ekspordiks ettevalmistuda? - millised erinevused on erinevatel turgudel? - kuidas konkureerida kohalike ettevõtetega? -kas ja kuidas Omniva saaks Sind aidata laieneda?
11:20NJuriidilised aspektid, millega arvestada väljapoole Eestit laienedes Katrin Peskov-Kähkönen, Fondia - mida arvestada ettevõtte vaates, laienedes teistesse riikidesse? - millised on peamised tarbijakaitse aspektid, mida silmas pidada? - mida arvestada toodete vaates, mujale müües? jpm.
12:00 Seminari lõpp
Registreerimine E-kaubanduse Liidu liikmetele ja tasuta, kuni 28 novembrini.
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.