Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Moderaator Art Lukas, Maksekeskus
08.30-09.00 Registreerimine ja hommikukohv
09.00-09.05 Tervitussõnad
09.05-09.25 “e-kaubanduse trendid 2022” Tõnu Väät, E-kaubanduse Liit
09.25-9.50 “Rahvusvahelised trendid e-poe automatiseerimisel” Ansi Arumeel, Retail Robotics
09.50-10.15 “Laolahendused, mis aitavad tõsta tarnekiirust kordades!” Ahti Sõõrde, CF&S Estonia
10.15-10.40 “Kuidas pime näeb sinu e-poodi tegelikult?” Jakob Rosin, Eesti Pimedate Liidu juht
10.40-11.00 kohvipaus
11.00-11.25 "5 workflow ideas to automate your e-commerce" Javier Viñas, Integromat
11.25-11.50 “How do not get a sh*t e-shop” Rui Nunes
11.50-12.20 Vestlusring: “Kuidas suunamudijatest maksimum võtta?” Marimell, Doris Rozdestvenski
12.20-13.00 lõuna
13.00-13.25 “How to Climb the Google Ladder With SEO’’ Jonny Ross, Fleek Marketing
13.25-13.55 "The importance of flexible checkout out solutions and how they contribute to facilitating successful buying" Joar Terjesen, ESTO
13.55-14.20 “E-kaubanduse platvormide tulevik” Kris Korn, WordPress.com
14.20-14.35 kohvipaus
14.35-14.55 Vestlusring: “Taaskasutus ja keskkonnahoid kui uus normaalsus ka e-äris? Millised on trendid ja parimad soovitused kaupmehele” Diana Paakspuu Uuskasutuskeskus, Silver Hage Astri grupp, Ragmar Saksing Tehnopol
14.55-15.20 "Kuidas tuua mängustamine enda turundustegevusse?" Erki Heinsaar MBD, Kalev Kärpuk
15.20-15.45 “Kuidas edukalt siseneda uutele turgudele” Fabio Baum, Zalando
15.45-16.10 Päeva kokkuvõte ja seminari lõpetamine
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.