Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
08.30 - 09.00 Registration and morning coffee
09.00 - 09.10 Welcome words from the moderator Johannes Tralla
09.10 - 09.30 “E-commerce ambition objective including KPI” Alar Kolk
09.30 - 9.50 „Key factors for successful international expansion“ Pijus Makarevicius, Furniture1.eu
09:50 - 10.10 “Delivery Experience as a competitive advantage in e-commerce“ Markus Michelson, Nshift
10.10 - 10.30 “Look on the dark side: hackers have business plans and KPIs, too” Peeter Marvet, Vaimo
10.30 - 11.00 Coffee break
11.00 - 11.20 “Accessibility to bring 100 000 new customers to your online store” Mari-Ell Mets, Trinidad Wiseman
11.20 - 11.40 “Estonian, Latvian and Lithuanian market trends and differences” Edgars Ejubs, MBD Latvia
11.40 - 12.00 “How does neuromarketing influence consumer spending?” Andres Kuusik, professor of Marketing, University of Tartu
12.00 - 13.00 Lunch
13.00 - 13.20 “E-success story: OCCO“ Ander Sõõrumaa, OCCO
13.20 - 13.40 “E-commerce market trends and insights for Finland” Harri Rantanen, SEB Finland
13.40 - 14.00 Panel discussion: “How to be successful in limited conditions?” Jass Seljamaa Agenda PR, Ragne Normann Prike, Eva Laanemaa Apotheka
14.00 - 14.20 “Darkstore and 15 minute delivery- is it a new norm?” Olli Rissanen, Wolt Market Expansion Manager
14.20 - 15.00 Coffee break
15.00 - 15.20 “How to be better with Google”
15.20 - 15.40 “How to measure and maximise the profitability of the spend on search engine platforms” Peter Hupka, GLAMI
15.40 - 16.00 „Sustainability development in e-commerce“ Mastercard
16.00 - 1620 “Reuse and multiple use” H&M
16.20 - 16.50 “How can global marketplaces help small and medium business grow?” Daniel Biran, eBay
16:50 - 17:00 Final words
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.