Goldtime on Megafort OÜ kaubamärk. Oleme Eesti suurim ja kohalikul kapitalil põhinev juveeli- ja kellakauplusekett, mis tegutseb jaekaubanduses 2006. aastast.
Goldtime’i kauplused asuvad Eesti suurimates kaubanduskeskustes üle Eesti — Tallinnas, Tartus, Narvas, Pärnus, Viljandis, Võrus, Jõhvis, Kohtla-Järvel ja Kuressaares. Oleme tegevad ka e-kaubanduses, omades e-poodi www.goldtime.ee.
Goldtime’i tootesortiment koosneb peamiselt kahest põhikategooriast — ehted ja käekellad. Ehted jagunevad klassikalisteks (kuld- ja hõbeehted) ning moeeheteks (brändiehted). Käekellad jagunevad "swiss made" (Šveitsi kellabrändid) ja "fashion" (moebrändid) kategooriasse.
Goldtime on ehte- ja kellasegmendis paljude tuntud brändide maaletooja Eestis. Brändidest on esindatud Emporio Armani, Michael Kors, Diesel, Fossil, Skagen, Breitling, Tag Heuer, Rado, Longines, Tissot, Certina, Thomas Sabo, Nomination, Olivia Burton, Pandora, Guess, Casio jt. Lisaks leiab Goldtime’i tootevalikust Ti Sento Milano, Marmara ning mitmete Eesti disainerite ehtekollektsioonid.
Goldtime omab ja arendab lojaalsusprogrammi, mille liikmetel on võimalik tarbida püsikliendile suunatud pakkumisi. Programmi raames kehtib üldine hinnasoodustus kõikidele tavahinnaga toodetele nii kauplustes kui e-poes.
Goldtime pakub oma toodetele laiapõhjalist järelteenindust ja kliendituge. Toodetega seotud probleemide lahendamisel on esmaseks prioriteediks alati klientide rahulolu.
Goldtime paneb Su särama!
Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.